Třetí podzimní setkání interim manažerů 4. 11., tentokrát na téma Řemeslo Management a Být interim manažerem

Zpět

Obsah semináře

04.11.
Místo konání:

Večer je věnovaný tématům „Řemeslo Management" a „Být interim manažerem", sejdeme se opět v AULE VŠMIEP v Praze na Smíchově, ulice Vltavská od 18:00 do 20:00 hod.

Hlavním účelem tohoto setkání je vzájemná výměna informací a názorů. Většina z nás se pohybuje na poli interim managementu již delší dobu. Potkali jsme se s různými situacemi, řešili jsme mnohé problémy. Situace, které jednotliví z nás zažili, si mohly být v něčem podobné, v něčem mohly být třeba i opačné. Bude velmi užitečné vyměnit si zkušenosti a názory. Témata budou uvedena krátkými prezentacemi, jejichž hlavním účelem je vyprovokovat Vás k diskusi a vzájemné výměně názorů.

Pro veřejnost bylo stanoveno vstupné ve výši 1.452,- Kč (včetně DPH), splatné na místě, členové CAIM účast zdarma. K dispozici bude malá samoobsluha s omezenou nabídkou nápojů a drobných zákusků.

„Řemeslo Management"

Mnohokrát jsem zákazníkům i kolegům vysvětloval svůj názor, co je management v mém podání, co je obsahem managementu a co vlastně mám manažer umět. Je pravděpodobné, že můj výklad „managementu" není identický s výkladem jiných.

  • Do jaké míry má například manažer znát technologie a obor organizace, kterou řídí?
  • Má být manažer zkušeným technikem či technologem a nemusí znát nic například o obchodu, řízení lidí či řízení rizik?
  • Nebo naopak musí ovládat jednotlivé oblasti managementu a zejména konsolidační management a techniku či technologii nemusí znát vůbec?
  • Je důležité, aby znal oblasti managementu, nebo aby měl nekonečnou zkušenost z konkrétního odvětví nebo dokonce firmy?
  • Je pro splnění konkrétního úkolu důležitá zkušenost s danou podnikatelskou situací, nebo je důležitější znalost techniky a technologie?
  • Jak správně vybrat manažera pro konkrétní úlohu nebo lépe čím je definováno portfolio daného interim manažera?
  • Co je vlastní podstatou práce manažera, co vlastně manažer řídí, na co nemá zapomenout, co musí nebo nejméně má znát a jak hluboko – co obsahuje řemeslo management.
  • Jak se zrodí a dále vyvíjí manažer?

„Být interim manažerem". IM a trh - zákazníci.

Od poslední diskuse na toto téma uběhly 2 roky. Od té doby nás je více a i my, kteří jsme diskutovali před dvěma roky máme nové zkušenosti a možná nemáme úplně stejný názor, jako tehdy.

  • Jak jste začali, co musí mít expert, který se rozhodl pro kariéru interima?
  • Jak definovat své portfolio?
  • Na co se musím připravit?
  • Jak sháníme zakázky?
  • Jak najít a jak pochopit příležitost, ušetřit si zklamání?
  • Jak se chovají zákazníci v ČR a SR?
  • Jak se vyvíjí trh v jiných zemích a co se z nich můžeme naučit?
  • Jak si vzájemně pomáháme.

Prosím o potvrzení účasti na e-mailové adrese info@vetrovsky.com