Zpět

CAIM partnerem byznysového magazínu MontyRich

Štítky: článek

13.3.

Česká asociace interim managementu se dohodla na spolupráci s prestižním byznysovým měsíčníkem MontyRich. Bude pravidelně přispívat do tištěné nebo internetové verze magazínu svými komentáři, zkušenostmi, radami, průzkumy, příběhy apod.

„MontryRich je nám blízký svým zaměřením i obsahem a jeho moderní a elegantní pojetí nás nadchlo. Jsem přesvědčena, že si můžeme být vzájemně prospěšní a pro čtenáře společně připravovat zajímavé čtení ze světa podnikání. Naši členové působí v celé řadě oborů a odvětví, což nabízí nepřeberné množství inspirace,“ doplňuje PR manažerka CAIM Jana Dronská.

Magazín MontyRich v sobě spojuje kvalitní byznysové informace, podnikatelské tipy a luxusní lifestyle. V prosinci magazín a jeho online verze (montyrich.cz) změnily grafickou a částečně i obsahovou podobu. "Nová image by měla nejenže zvýšit náklad ze současných tří tisíc výtisků, ale zároveň chceme čtenářům každý měsíc na 96 stranách přinášet v originálním a mladistvém designu to nejlepší byznysové čtení u nás," uvedl vydavatel a šéfredaktor magazínu MontyRich Milan Charvát na ihned.cz. Redesign časopisu i webu ztvárnil grafický designér Jan Michoin. "Naším záměrem není jen psát o úspěšných lidech, ale chceme sloužit i jako byznysový manuál. Přinášet praktické tipy a rady, které mohou lidé využít pro vlastní podnikání," doplnil Milan Charvát.

Magazín MontyRich vychází třetím rokem, má 1 700 stálých předplatitelů, zbytek nákladu je distribuován adresně majitelům, střednímu a vyššímu managementu domácích firem a vybraným partnerům. Inzertními partnery jsou nejčastěji společnosti ze segmentu financí, práva, investic, realit a lifestylu. Průměrná měsíční návštěvnost webu byla dosud 50 tisíc čtenářů. Vydavatelé také pořádají setkání v rámci Klubu MontyRich Ambassadors, který sdružuje více než 1000 členů z řad podnikatelů, obchodníků či investorů.

Úvodní článek redaktora R. Peterky o interim managementu a CAIM na straně 71 v březnovém vydání MontyRich: montyrich23_nahled.pdf