Zpět

Klubové setkání 25.9.2012 v Ostravě - program a registrace

22.8.

KULATÝ STŮL – KLUBOVÉ SETKÁNÍ INTERIM MANAŽERŮ věnované aktuálním tématům interim managementu moderátor diskuze: Ing. Tomáš Pastrňák, MBA, interim manažer a člen CAIM

termín: 25.9.2012 od 18.00 do 20.00 místo: zasedací místnost společnosti R.F.T. s.r.o., 28. října 1727/108, Ostrava poplatek: pro členy CAIM zdarma, pro nečleny 100 Kč v ceně coffee break registrace nutná – registrační formulář ke stažení zde Po provedení registrace Vám bude zasláno potvrzení o účasti a faktura na úhradu účastnického poplatku. Zrušení přihlášek přijímáme do dvou dnů před termínem konání akce, poté Vám budeme nuceni účtovat storno ve výši 100% účastnického poplatku.

Témata k diskuzi pro zářijové setkání:

  1. Marketing IM
  2. Spolupráce a sdílení zkušeností mezi IM