Zpět

Klubové setkání 31.5.2012 v Ostravě - program a registrace

2.5.

KULATÝ STŮL – KLUBOVÉ SETKÁNÍ INTERIM MANAŽERŮ věnované aktuálním tématům interim managementu moderátor diskuze: Ing. Tomáš Pastrňák, MBA, interim manažer a člen CAIM

termín: 31.5.2012 od 18.00 do 20.00 místo: zasedací místnost společnosti R.F.T. s.r.o., 28. října 1727/108, Ostrava poplatek: pro členy zdarma, pro nečleny 100 Kč v ceně coffee break registrace nutná – registrační formulář ke stažení zde Po provedení registrace Vám bude zasláno potvrzení o účasti a faktura na úhradu účastnického poplatku. Zrušení přihlášek přijímáme do dvou dnů před termínem konání akce, poté Vám budeme nuceni účtovat storno ve výši 100% účastnického poplatku.

Témata k diskuzi pro květnové setkání:

  1. Co může zaručit úspěch využití interim managementu a co může úspěchu zabránit
  2. Promotion interim manažera – jak se prodávat
  3. Jak sdělovat negativní informace
  4. Role zprostředkovatelů interim managenetu