Zpět

Klubové setkání interim manažerů - program a registrace

2.4.

KULATÝ STŮL – KLUBOVÉ SETKÁNÍ INTERIM MANAŽERŮ věnované aktuálním tématům interim managementu moderátor diskuze: Vladimír Větrovský, interim manažer a předseda CAIM

termín: 12.4.2012 od 18.30 do 21.00 místo: restaurace hotelu Amarilis, Štěpánská 18, Praha 1 poplatek: pro členy CAIM 290 Kč, pro nečleny 390 Kč v ceně večeře během setkání registrace nutná - registrační formulář ke stažení zde Po provedení registrace Vám bude zasláno potvrzení o účasti a faktura na úhradu účastnického poplatku. Zrušení přihlášek přijímáme do dvou dnů před termínem konání akce, poté Vám budeme nuceni účtovat storno ve výši 100% účastnického poplatku.

Témata k diskuzi pro dubnové setkání: 1. Spolupráce a sdílení zkušeností mezi jednotlivými interim manažery – Smlouva a souvislosti se Švarc systémem – poslední novinky – Jak si můžeme pomoci sdílet příležitosti – Pozitivní zkušenosti ze získávání zakázek 2. Tvorba Value Proposition, webových stránek a promotion vůbec – z hlediska zpráv a obsahu sdělení 3. Co by IM potřebovali mít zajištěné 4. Zprávy o aktivitách – Informace o AIMP setkání minulý rok – Pozvánka na 27-28.4. do Ruedersheimu, Německo