Iva Hovadová

Základní informace

  • Funkce ve sdružení: Člen výboru
  • Člen od: 10.01.2017
  • E-mail: iva.hovadova@seznam.cz
  • Linkedin: Iva Hovadová
  • Telefonní číslo: +420 606 611 660
  • Jazyky: anglický, ruský

 

Iva Hovadová je nezávislý konzultant a Interim Manažer specializující se na oblast poprodejních služeb a komplexního zákaznického servisu.   

Specializace:

  • Management poprodejních služeb, krizový management, konzultační činnost
  • Analýza aktuálního stavu společností
  • Návrhy na řešení problémových oblastí společností
  • Příprava a nastavení strategie a koncepce  
  • Budování a restrukturalizace poprodejních služeb – servisní činnost, obchodní činnost, dokumentace, školení, marketingová činnost, systém a řízení obchodní/servisní sítě 

 

Funkční specializace

  • Krizový management a řízení změn
  • Řízení firem a projektový management
  • Obchod a marketing
  • Poprodejní služby

Působení v oborech

  • Strojírenství
  • Automotive
  • Servisní služby

 

 

Pracovní zkušenosti a vybrané realizované projekty

2013 – 2016 | TATRA TRUCKS a.s., Ředitelka prodejních služeb

• Vybudování poprodejních služeb
• Vybudování a řízení obchodní/servisní sítě v celosvětové působnosti
• Stanovení obchodní + cenové politiky
• Řízení poprodejních služeb – odbor prodeje ND, odbor zákaznického servisu, odbor interního servisu, odbor dokumentace a školení
• Zodpovědnost za nastavení a řízení poprodejních služeb vč. lidských zdrojů, za hospodářské výsledky, za tržby z prodeje ND, servisní činnosti a dalších poprodejních aktivit )

1990 – 2013 | Karosa a.s., Iveco Czech Republic a.s., Nákup a prodej, manažerské pozice v rámci poprodejních služeb/obchodního úseku

• Řízení týmů poprodejních služeb 
• Řízení obchodu ND, marketingu, technické podpory prodeje
• Řízení kodifikace a databáze ND
• Budování a řízení obchodní a servisní sítě – nastavení systému a pravidel pro dealery + servisy, Tvorba a uzavírání dealerských a servisních smluv
• Stanovení a řízení obchodní + cenové politiky
• Stanovení politiky rozvoje
• Zavádění nových systémů řízení a práce dle modelů zahraničních holdingových partnerů

2016 – , Management poprodejních služeb, interim management, krizový management, konzultační činnost