Log in

Membership base

Search by name of interim manager



Search by sector

Search by field

Search by specialisation


Committee of the Association

  • Jana Dronská
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Jana
    Dronská

    Člen výboru

    Ing. Jana Dronská, MBA se specializuje se na Public Relations a komunikaci. Je certifikovanou interim manažerkou a nositelkou titulu TOP 5 mluvčí roku 2024. Působí jako PR manažer, mediální zástupce nebo poradce pro několik průmyslových firem. Má 10 let novinářské a moderátorské praxe v České televizi a více než 10 let praxe v oblasti PR a komunikace, převážně v průmyslu, ale i ve státním sektoru. Mimo jiné byla tiskovou mluvčí hutního koncernu ArcelorMittal Ostrava nebo ministra průmyslu a obchodu. Specializuje se také na krizovou komunikaci, marketing a ESG.Je členkou Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností. Manažeři v akci - Jana Dronská

  • Radka Šušková
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Radka
    Šušková

    Člen výboru

    Radka Šušková je interim manažerka, mentorka a business koučka. Zaměřuje se na řízení změn ve společnostech, nastavení řídících procesů, budování manažerských týmů a přípravu firem na nástupnictví. V roce 2008 založila společnost New Dimension, s.r.o. a vybudovala ji na základě svých svých zkušeností z předchozí manažerské a podnikatelské praxe. V roce 2022 dokončila proces nástupnictví a předala kompletně řízení své společnosti. Zůstala v roli majitelky a svoji odbornost dále využívá u klientů v roli interim manažera. Má za sebou 29 let manažerské praxe, 19 let praxe v podnikání a 24 let zkušeností v poradenství. V interim managementu se zaměřuje na řízení změny (krizové i rozvojové). Interim práci realizuje především v malých a středních firmách a také ve zdravotnictví. Krizové řízení realizovala ve zdravotnictví a business development či řízení rozvojových změn v SME. Je podporou pro majitele a ředitele firem v nastavení strategického řízení společností v roli mentorky. Své zkušenosti s budováním vlastní firmy poskytuje v roli mentorky také začínajícím podnikatelům. Je členka výboru CAIM, aktivní členka ve Sdružení pro rozvoj MSK, Asociaci integrativních koučů a Českomoravské asociaci podnikatelek a manažerek. Pracuje v představenstvu KHK MSK a v HK ČR zastupuje CAIM ve sněmovně společenstev. Pro Moravskoslezské inovační centrum Ostrava pracuje jako expert u SME a start up firmách. V roce 2024 získala ocenění HK ČR Merkurovu medaili za rozvoj podnikání a práci v HK.


Association Reviewer


Secretary of the Association


Members

  • Martin Belza

    Martin
    Belza

    Od roku 1994 řídil Martin Belza řadu strojírenských a engineeringových firem z pozice výkonného či generálního ředitele, reportujícího přímo vlastníkům. Většina projektů zahájena jako krizový, nebo změnový management s postupným přechodem k růstu, rozvoji, případně prodeji firmy strategickému investorovi. Řešení řady krizových situací (povodeň, nepřátelská změna akcionáře, COVID,...). Ve firmách v pozicích zaměstnance, statutárního orgánu, spoluvlastníka, od ledna 2024 nezávislý Interim manager jako OSVČ.

  • Ján Dolejš
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Ján
    Dolejš

    Ján Dolejš se zabývá změnovým, projektovým řízením a řešením nestandardních situací ve společnostech. Působí i jako konzultant a mentor. Zaměřuje se na zvyšování výkonnosti firmem posilováním firemní kultury, změnou postojů zaměstnanců nebo úpravou procesů. Má zkušenosti s řízením středních firem, ve službách, ve výrobě, v produktovém marketingu a technickém prodeji. Pracoval v nadnárodních společnostech IBM, Eurotel, v řadě lokálních výrobních a IT společnostech a také v investičním fondu. Měl na starosti personalistiku v luxusním resortu na Maledivách a řídil projekt instalace IT a elektro systému pro developera turistického resortu na Zanzibaru. S týmem prověřených kolegů realizuje i komplexnější projekty v ČR i zahraničí. Ján Dolejš je spoluzakladatelem CAIM a certifikovaným interim manažerem.

  • Martin Haluzík

    Martin
    Haluzík

    "Bez měřitelných cílů výsledky nepřicházejí, uspokojení najdeme v operativě." "Můžeme se s konkurencí předhánět o korunu levnější cenou nebo budovat Brand = odlišit se. Přijít na to, proč by si zákazník měl koupit právě Náš produkt nebo službu." Martin Haluzík je Interim Manažer a konzultant, který se umí rychle zorientovat v problematice firmy. Připravit strategický plán, jak zlepšit výkonost firmy a zvýšit pozici na trhu. Specializuje se na proměnu - restrukturalizaci v marketinkově řízenou firmu, zavádění nových produktových řad a startup. Proč vlastně marketinkově řízenou firmu, respektive firmu řízenou zákazníkem? Základem každé firmy je vytvoření krycího příspěvku. K tomu potřebujeme určitý počet stálých, loajálních a platících zákazníků. Je efektivnější zákazníky získávat řízeně, než způsobem pokus omyl nebo náhodou, protože jsme měli štěstí…

  • Stanislav Hájek
    Čekatel

    Stanislav
    Hájek

    Stanislav Hájek má zkušenosti s řízením dynamického růstu, reorganizací neefektivních procesů, integrací akvizic a transformací zastaralých postupů. Zaměřoval se také na digitální transformace a standardizace procesů pro dosažení efektivnějších metod řízení v komplexně členěných organizacích. Se svými kořeny v auditu je orientovaný na analýzy dat a porozumění problému přes identifikaci kořenových příčin. V minulosti působil ve statutárních orgánech výrobních a obchodních společností skupiny Smiths Group v České republice i dalších evropských zemích. Rovněž má zkušenosti z neziskového sektoru s finančním řízením a účetnictvím neziskových organizací. Spolupracuje s Controller Institut na vzdělávacích akcích v oblasti finančního řízení a optimalizace procesů.

  • Jaroslav Heikenwälder

    Jaroslav
    Heikenwälder

    Jaroslav Heikenwälder se od roku 2010 věnuje jako interim manažer projektovému řízení investičních infrastrukturních projektů z hlediska čerpání dotačních prostředků (vodohospodářská infrastruktura, dopravní stavby, stavby škol a veřejných budov; celková hodnota projektů v řádech mld. Kč); poskytuje komplexní služby dotačního managementu a veřejného zadávání pro obce, města a municipality. Je také certifikovaným mediátorem. Jako projektový manažer je vyhledáván pro jeho pragmatický a kritický pohled na realizované projekty, kde vítězí selský rozum nad poučkami.

  • Petr Karásek
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Petr
    Karásek

    Petr Karásek působí jako nezávislý interim manažer a konzultant zaměřený na oblast restrukturalizací a krizového řízení zejména výrobních společností, je člen mezinárodní Tournaround Management Association a zastupuje CAIM ve Svazu automobilového průmyslu ČR. Petr Karásek byl v letech 2016 – 2022 jmenován členem Rady vlády Ministerstva dopravy České republiky. V předešlých pozicích působil jako vrcholový manažer např. při restrukturalizacích společností TATRA TRUCKS, ŠKODA Transportation, DISA Industries, KORD Group, ESSA Czech, AWELD, MICo Group či Jablonex Group nebo jako klíčový partner a specialista při dalších zhruba 15 projektech. Předtím působil dlouhodobě ve společnosti KAROSA IVECO, mj. jako konstruktér, obchodní ředitel, člen představenstva a člen širšího vedení nadnárodní skupiny Irisbus – Renault V.I.

  • Jan Lazar
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Jan
    Lazar

    Jan Lazar je Interim Manažer a konzultant specializující se na oblast HR.Působil na vedoucích i výkonných pozicích například ve společnostech Plzeňský Prazdroj, DHL, Magna Exteriors & Interiors, Kovolis Hedvikov, Vendavo CZ, O-I Manufacturing, DOOSAN Bobcat, Webasto, Tenneco nebo Lear Corporation.Jeho specializací je zejména optimalizace HR procesů a realizace organizačních změn. Facilitátor, trenér a certifikovaný kouč a mediátor se zkušenostmi z ČR i zahraničí.Jako Interim manažer působí od roku 2012, je jednatelem a majitelem společnosti Interim HR, s.r.o.

  • Slavomír Láznička

    Slavomír
    Láznička

    O mně a co mohu nabídnout: Zkušenosti s navrhováním a zdokonalováním výrobních technologií. Jako IM a konzultační partner se specializuji na optimalizaci procesů a strategií ve výrobním průmyslu. Moje vášeň pro inovace a přístup k práci s lidmi přináší mým partnerům nejen vysoké zisky, ale také konkurenční náskok. Co o sobě říkám: Soustavné vzdělávání je na mém každodenním pořádku a nové příležitosti beru jako výzvy a součást života. Je nutné se umět opřít o pracovní tým a společně nastavovat zrcadlo našim klientům, tedy soustavně pracovat na požadavcích aktuálního trhu a snažit se být o krok napřed. Spolupracuji s dalšími předními specialisty napříč obory a poskytuji ucelené a projektové poradenství. Jsem zvyklý doručovat službu / produkt / proces na klíč, dotažený do konce.

  • Martin Liebl
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Martin
    Liebl

    Martin Liebl pracuje již více než 25 let na TOP manažerských pozicích (vč.statutárních) v průmyslových firmách, většinou vlastněných zahraničními vlastníky, a to v ČR i v zahraničí. Absolvoval i několik interim projektů se zaměřením na krizový management, zvyšování efektivity ve firmách a stěhování firem či jejich částí do ČR a jejich kompletní rozjezd. Je zaměřen strategicky se schopností rychle analyzovat situaci a činit kroky ke zvyšování efektivity napříč firmou s orientací na cíl včetně rozvoje obchodu na zahraniční trhy. Hovoří německy (rodilý mluvčí), anglicky a rusky.

  • Vít Luštinec

    Vít
    Luštinec

    Vít Luštinec je finanční manažer s 22 lety uznávaných odborných zkušeností v oblasti financí, z toho 12 let jako CFO, v různých oblastech podpory businessu, controllingu, podnikových financí, plánování a výkaznictví, compliance, účetnictví, nástrojů a řešení P2P / Procurement, SOX a interních kontrol, daní a řízení výkonnosti. Má rozsáhlé pracovní zkušenosti v nadnárodním prostředí, zejména ve farmaceutickém nebo zdravotnickém sektoru a v různých zemích (Rakousko, Německo, Česká republika, USA a Švýcarsko). Dále s transformací vizí na praktická a efektivní řešení. Vít Luštinec je otevřená osobnost s vysokými osobními standardy a etiky.

  • Bronislav Malík

    Bronislav
    Malík

    Bronislav Malík je zkušený interim manažer a konzultant specializující se na oblast logistiky, supply chain, plánování výroby, nákupu a projektového managementu převážně ve výrobních společnostech. Má zkušenosti s krizovým managementem a úspěchy v optimalizačních a rozvojových projektech. Působil jako člen top managementu společností Faurecia, Automotive Lighting, Engel, Viscofan/Gamex a dalších. Byl zapojen v řízení logistiky 2 a více závodů, v řízení mezinárodních projektů na území několika kontinentů. Typ interim managementu: Krizový Substituční Rozvojový

  • Jana Martinová
    Čestný člen

    Jana
    Martinová

    Stojí v čele české pobočky AGIM, zárověň je Managing Partnerem Accord Group ECE pro Českou a Slovenskou republiku. Zaměřuje se především na poradenství v oblasti lidských zdrojů a rozvoji organizací. V roce 2002 založila společnost Solutions HR Specialists, prvního poskytovatele “Managed Recruitment" a “Projektového outsourcingu" v oblasti HR zaměřeného na přímé investory do zemí střední a východní Evropy. V roce 2005 završila se svými partnery v ostatních pobočkách buy-out Accord Group ECE. Hovoří několika jazyky (česky, německy, francouzsky, anglicky, rusky a srbochorvatsky).

  • Ladislav Musil
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Ladislav
    Musil

    Ladislav Musil má bohaté zkušenosti s finančním řízením společností, které získával postupně v několika výrobních i obchodních společnostech - Minerva Prostějov (resp. AMF REECE Czech Republic – výroba šicích strojů), Geco Tabak (největší velkoobchodní i retailový distributor tabákových výrobků v ČR a SR), Datart Inernational (součást retailového řetězce s elektronikou Kesa Electricals) a Česká pošta (kromě financí zodpovědný i za nákup a správu majetku a dočasně za personalistiku).

  • František Oudes

    František
    Oudes

    František působí jako nezávislý interim manažer a konzultant zaměřený v oblasti zvýšení zisku a optimalizace nákladů pro střední a velké podniky v oblastech výroby, logistiky, IT a služeb. Mnohaleté zkušenosti splnění cíle v termínu a rozpočtu s referencí jsou samozřejmostí. Popsat a identifikovat problém umí 49% lidí ve firmě, analyzovat správné příčiny dokáže 20%, implementovat řešení správně 10% a 1% dokáže problém trvale odstranit, že se už nikdy nevrátí. Změna vyžaduje zápas a následně je vždy nutné nechat prostor, aby firma změnu dokázala akceptovat. Neboli vyhladit procesy a systémy pro lidi. Nastavit ukazatele, cíle, hledat funkční a jednoduché cesty quick win s přesahem. Na začátku si položit otázky, proč a co daná aktivita (projekt) přinese. Jakou formu pro změnu použít, kolik nákladů, času, zdrojů s jakou návratností, zda je vhodná doba změny realizovat. Tento cíl je nutné průběžně udržovat a připomínat lidem v týmu, podporovat lidi, dodávat jim naději a vyhledávat správné kompetence tam, kde existují z vlastních zdrojů organizace. Je dobré zvážit plusy a mínusy před startem, jaké zdroje pokryjí jaká rizika. Proto do velkých, rychlých a rizikových projektů je rozumné jít v týmu, který spolu umí fungovat, věří si a nabalí na sebe klíčové zaměstnance, kteří změnu podporují. CAIM tyto kvality a kapacity nabízí. Počítá se splněný cíl a zároveň nesmí zůstat spálená zem, když je projekt předaný...

  • Tomáš Pastrňák
    Certifikovaný interim manažer CAIM Čestný člen

    Tomáš
    Pastrňák

    Tomáš Pastrňák je nezávislý interim manažer, který se specializuje na oblast řízení obchodních a výrobních společností. V rámci svého působení ve firmách řídí restrukturalizaci, zajišťuje zvyšování efektivnosti, připravuje akvizice popř. zajišťuje rozvoj obchodních vztahů v nových oborech či na nových teritoriích. V minulosti působil ve statutárních a kontrolních orgánech výrobních společností v oboru stavebnictví, papírenském průmyslu, či výrobě plastů. V oblasti zahraničního a tuzemského obchodu a marketingu se zaměřuje na oblast strojírenství, energetiku a dopravu. Prostřednictvím vlastní manažerské a konzultační společnosti R.F.T. s.r.o. je schopen realizovat i větší projekty, pro které je nutno sestavit početnější tým interim manažerů s širším odborným a profesním zaměřením.

  • Lukáš Pitra
    Čekatel

    Lukáš
    Pitra

    Problematice managementu organizací se věnuje déle než 10let, kdy působil na TOP manažerských pozicích v průmyslových organizacích se zaměřením na oblast štíhlé výroby, kvality, optimalizaci logistických toků a celkového dodavatelského řetězce.Působil na pozicích Operations managera, Supply chain managera, Supply chain and Production directora. V uplynulých letech zastává pozici provozního ředitele.Od roku 2019 se zaměřuje převážně na oblast krizového řízení organizací. Ve společnostech zavádí principy a metody změnového a znalostního managementu, projektového managementu, metodiku štíhlé výroby, metodiku optimalizace nákladů s ohledem k dodavatelskému řetězci, procesní optimalizaci a automatizaci, implementace ERP systému.

  • Tomáš Rybička
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Tomáš
    Rybička

    “Jsem přesvědčený, že mezi tři nejdůležitější vlastnosti finančního manažera patří zdravý selský rozum, rychlý úsudek a schopnost dělat věci jednoduše." Tomáš Rybička je konzultant a certifikovaný Interim Manažer specializující se na oblast řízení výkonnosti a rizika firmy, řízení financí, controlling a interní kontroly. V minulosti pracoval dlouhou řadu let v controllingu ve společnostech Philip Morris, T-Mobile a Pfizer. Ve společnosti Xerox působil v oblasti řízení interních kontrol, controller (accounting) a posléze jako finanční ředitel pro Českou a Slovenskou republiku. Mimo jiné se již více než 10 let věnuje vedením odborných seminářů a inhouse workshopům týkajících se zavádění Best Practices v oblasti Financí a řízení a zvyšování výkonnosti. Mluví plynně anglicky, vystudoval VŠE a ACCA a je certifikovaný na Lean Six Sigma..

  • Radek Řechka
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Radek
    Řechka

    V roce 1999 byl Radek Řechka u zrodu Vysoké školy manažerské informatiky, ekonomiky a práva, kde pak 15 let působil na pozici ředitele a kvestora. Měl na starost kompletní strategii a vedení této instituce. Během jejího vedení provedl několik akvizic jiných vysokých školy. V roce 2015 školu se svými kolegy prodali investiční společnosti Prosperita za více než 10-ti násobek původního základního kapitálu. Poté se přesunul do sektoru veřejné správy a působil jako vedoucí úřadu. V tomto období se zaměřil hlavně na prosazování e-Governmentu a elektronizaci procesů ve veřejné správě, díky čemuž získal i oceněné „Osobnost eGovernmentu“ v roce 2018. Hlavním interim projektem v této době pak byla účast na analýze procesů a návrhů opatření organizace a řízení vybraných rektorátních celoškolských pracovišť Mendelovy univerzity v Brně. V současné době působí jako náměstek pro ekonomiku a provoz v Oblastní nemocnici Příbram. Jako hlavní cíl si v této funkci dal nastavení ekonomických procesů tak, aby i socialistický systém našeho veřejného zdravotnictví mohl ekonomicky přežít v okolním kapitalistickém prostředí. Má zkušenosti s firemní strategií, procesním a projektovým řízením a hlavně s komunikací s lidmi. Realizuje konkrétní projekty akvizic a fúzí. Vyznává agilní a holistický přístup řízení. 

  • Jaroslav Skoták
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Jaroslav
    Skoták

    Jaroslav Skoták je krizový manager, který pracuje a řeší problematiku firem s určitými nestandardnostmi uvnitř společnosti. To jsou např. procesy, ekonomická a provozní problematika, operations. Vně společnosti jsou to pak především oblasti nákupní problematiky, obchodní a aftersales, poprodejní servis a další. V mnoha případech se jedná už o krizový stav. Zde nastupuje a působí jako krizový manager, zvláště s ohledem na ekonomiku společnosti. Zabývá se specializací komplexity a vazby nákupu a logistiky. Jako jeden z prvních v ČR se aktivně podílel na vývoji systematiky reverzní logistiky (RMA, zpětné toky zboží, odpisy, likvidace) u e-commerce a retail společností. Celý interní obchodně/nákupní model zpracovává v celkovém kontextu s logistikou, reverzní logistikou a poprodejním servisem, s pohledem a vstupem do podnikových financí až po P&L a výslednou Ebitdu. Výrazně pracuje s nápočty a tvorbou modelových situací při změnových procesech ve společnosti a jejich dopadech na jednotlivé departmenty a celkové výsledky společnosti. Jaroslav Skoták má více jak 20 let kontinuální praxe na pozicích obchodních ředitelů, ředitelů nákupu a ředitelů společností, včetně start-upů a exit výstupů s propojeností na due diligence společností a jejich jednotlivých samostatně analyzovaných departmentů.

  • René Skýpala
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    René
    Skýpala

    René Skýpala je interim manažer, správce majetku a konzultant specializující se na oblast krizového řízení, restrukturalizačního poradenství, procesního řízení, nákupu, projektového managementu, rozvoje obchodu a revize vnitropodnikových procesů a správy majetku. V minulosti pracoval jako ředitel logistiky a nákupu, procesní auditor, projektový manažer, manažer obchodu a podnikový právník. V současnosti je majitelem vlastní společnosti ZNÁME ŘEŠENÍ s.r.o., která nabízí služby v oblasti krizového interim managementu, auditování procesů, správy pozůstalosti a výkonu závěti, likvidace, insolvence a restrukturalizace obchodních společností a družstev a odborných jazykových překladů. Mezi jeho referenční zákazníky se řadí firmy působící v oblastech automobilového průmyslu, zejména se zaměřením na zpracování a povrchové úpravy plastů, dále strojírenství, pivovarnictví a gastronomie, facility, železničního a zbrojního průmyslu a výroby a distribuce zdravotnických pomůcek.

  • Hynek Sochor

    Hynek
    Sochor

    Hynek Sochor je zakladatelem investičního akcelerátoru Soulmates Ventures pro projekty, které mají za cíl podpořit trvale udržitelný rozvoj. Hynek má dlouholeté zkušenosti se strategickým a operativním řízením společností včetně budování a péče o silné značky jako např. MasterCard, Škoda Auto, Puma, Ikea a další. Působil v roli CEO, jednatele, spoluzakladatele, CMO nebo řídícího interim manažera v oblasti marketingu, kde má na kontě více než 550 úspěšných projektů a 200 klientů. Díky odvážným projektům a osobním zkušenostem, dokáže Hynek přinést komplexní pohled na všechny oblasti a úskalí budování a řízení firem. Potrpí si na kvalitu, transparentnost a udržování dlouhodobých obchodních a pracovních vazeb. Do spolupráce přináší strategické myšlení, empatii, bohaté zkušenosti a schopnost vidět věci z nadhledu.„Hynek je velice zkušený profesionál s velkým rozhledem. Je nejen velice zodpovědný a pečlivý, ale zároveň dokáže velmi lidsky jednat s klienty i spolupracovníky. Spolupráce s Hynkem je prostě velice příjemná a efektivní.“

  • Robert Stahl

    Robert
    Stahl

    Robert Stahl pracuje jako nezávislý konzultant, interim a krizový manažer od roku 2018 převážně v automotive se zaměřením na oblast supply chainu, logistiky, řízení skladů, plánování výroby, nákupu a projektového managementu včetně segmentu přepravy.Má za sebou praxi na manažerských pozicích oboru od roku 1993 v nadnárodních společnostech z oblasti automotive, FMCG, farmacie nebo hi-tech.Během praxe by odpovědný za oblasti činností od dodavatelů až po zákaznický servis.Věnoval se řízení projektů přesunů provozních aktivit společnosti, start-upům a implementaci ERP s optimálním využitím IS.S "hands on" přístupem se zaměřuje se na krizový management, řešení problémů, změny a implementace, optimalizaci firemních procesů, tvorbu standardů, zlepšování efektivity, snižování nákladů a eliminace plýtvání.A stejně tak i strategie, restrukturalizace a budování efektivních týmů a jejich rozvoji.

  • Martin Svoboda
    Čekatel

    Martin
    Svoboda

    Martin Svoboda působil v mnoha oborech od stavebnictví, softwarových služeb, zkušebnictví až po vodárenství. Pohyboval se převážně na manažerských pozicích jako finanční ředitel, ale uplatnil se i na pozicích ve statutárních orgánech akciové společnosti. Byl vlastníkem stavební společnosti i projektovým manažerem pro nasazení ERP systémů ve velkých společnostech. Stěžejními oblastmi jeho zájmů jsou finance, podnikové strategie, podnikové procesy a informační systémy (ERP). Je schopen se podílet na vedení lidí, výběrů a motivování pracovníků a nastavování procesů ve firmách. Jeho historickou zálibou bylo programování, a proto je i dnes schopen se rychle seznámit s moderními informačními nástroji, novinkami počítačových technologií a využít je ke své činnosti a pro své zákazníky. Jeho dlouholetá praxe jej naučila, že stěžejním podporovatelem úspěchu je kvalitní spolupráce, a proto propojuje činnosti své firmy Asetrim s.r.o. s Českou asociací interim managementu a dalšími společnostmi a inspirativními odborníky.

  • Viliam Švehla
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Viliam
    Švehla

    Viliam Švehla je nezávislý odborník na logistiku a Supply Chain se zkušenostmi s řízením mezinárodního toku zboží a logistických procesů podle metodiky APICS, jakož i implementací rozsáhlých logistických projektů a nastavováním Supply Chain strategie v zahraničí (Nizozemí, Belgie, Velká Británie, Německo, Polsko, Itálie) i v České republice. Díky předchozímu sales a business development backgroundu a vice jak 20-leté praxi na manažerských pozicích Viliam rozumí komplexnosti zámérů a projektů, zejména návaznostem mezi operační a obchodní částí projektů a souvisejících priorít. Kromě aktivít v interim managementu a poradenství působí i jako přednášející lektor v MBA programech a na firemních workshopech. V předešlých pozicích Viliam působil v nadnárodních společnostech (logistický manažer pro Evropu ve společnosti Spin Master, obchodní ředitel v logistické skupině Nagel Group, obchodní manažer v Perfetti Van Melle).

  • Kamil Vaniš

    Kamil
    Vaniš

    Kamil Vaniš klientům poskytuje služby v oblasti managerského poradenství se zaměřením na transformace a M&A. V rámci multidisciplinárních projektů se věnuje finančnímu řízení, controllingu a strategickému obchodním rozvoji. Disponuje zkušenostmi z různých sektorů: strojírenství, stavebnictví, automotive, nemovitosti, zpracovatelský průmysl a retail. Kromě managerského poradenství Kamil působil jako Manager mezinárodního dodavatelského řetězce, interim obchodní ředitel a také jako finanční ředitel a místopředseda představenstva ve strojírenství.

  • Jan Zdražil

    Jan
    Zdražil

    Jan Zdražil působí jako zkušený interim a krizový manažer napříč Českou republikou a Slovenskem. Současně je jmenovaným soudním znalcem v oboru ekonomika, se zaměřením na management a řízení podniků. Jeho profesní zaměření se soustředí především na řešení náročných situací ve firmách a jejich restrukturalizaci a změnové řízení. O vysoké úrovni jeho kvalifikace v oblasti krizového řízení svědčí i skutečnost, že je jedním z pouhých čtyř soudních znalců v České republice s oprávněním pro posuzování krizového řízení podniků nacházejících se v obtížích. Toto propojení praktických manažerských dovedností a znalecké expertízy mu umožňuje komplexně nahlížet na fungování a potřeby podniků v různých fázích jejich vývoje a napříč odvětvími.  

  • Jan Žák
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Jan
    Žák

    Jan Žák je nezávislý konzultant a interim/krizový/projektový manažer specializující se na oblasti výroby, supply chainu a řízení implementace ERP systémů. V minulosti pracoval jako konzultant pro Accenture, výrobní a logistický ředitel pro Danone ČR a SK, regionální výrobní a logistický ředitel pro Schreiberfoods Europe. Své zkušenosti uplatnil úspěšně na mnoha projektech nejen v ČR, ale i v dalších zemích (Ma+darsko, Nizozemí, Portugalsko, Španělsko, Slovensko, Bulharsko). V současnosti je majitelem poradenské společnosti Management Consulting PHS, s.r.o. a specializuje se na komplexní změnové projekty velkých firem, krizové a projektové řízení, typicky na pozicích jako interim generální nebo výrobní ředitel, případně projekt manažer. Díky svým zkušenostem z IT, výroby a logistiky, znalostem z financí a analytickým schopnostem je schopen velmi rychle se zorientovat v náročném a složitém prostředí, určit priority a rychle realizovat potřebné změny.

  • Pavel Duben

    Pavel
    Duben

    Pavel Duben je interim manažer a konzultant, specializující se na strategické a provozní řízení středně velkých výrobních firem. Má více než 30 let zkušeností z manažerských pozic ve firmách s českým i zahraničním kapitálem, včetně rolí CEO, CFO a jednatele. Pomáhá firmám v náročných obdobích – při růstu, změně, nebo když je potřeba zavést řád, čísla a směr.Zaměřuje se na restrukturalizace, controlling, export a rozvoj podnikání. Pracuje v Česku i zahraničí, mluví plynně německy a anglicky. S respektem k lidem a s důrazem na výsledky pomáhá vlastníkům a vedení firem zvládnout změnu a růst bez chaosu.


  •  BDO Group s.r.o.

    BDO Group s.r.o.

    Firmy

    BDO Group s.r.o. prostřednictvím zástupce Kamila Vaniše poskytuje svým klientům služby v oblasti managerského poradenství se zaměřením na transformace a M&A. V rámci multidisciplinárních projektů se věnuje finančnímu řízení, controllingu a strategickému obchodním rozvoji. Disponuje zkušenostmi z různých sektorů: strojírenství, stavebnictví, automotive, nemovitosti, zpracovatelský průmysl a retail. Kromě managerského poradenství Kamil působil jako Manager mezinárodního dodavatelského řetězce, interim obchodní ředitel a také jako finanční ředitel a místopředseda představenstva ve strojírenství.

Networking

Networking

Increase visibility

Increase visibility

New business opportunities

New business opportunities

Possibility of presentation

Possibility of presentation

Know-how

Know-how

Prestige and a mark of quality

Prestige and a mark of quality

Read the managers' posts in our blog

Become a member of our association! Fill out an application...