Zpět

Veletrh příležitostí v interim managementu 30.11. - program a registrace

6.11.

h2. VELETRH PŘÍLEŽITOSTÍ v INTERIM MANAGEMENTU

pořádaný Českou asociací interim managementu dne 30.11.

termín: středa 30.11.2011, od 14.30 do 20.00 místo: hotel Jalta, Václavské náměstí 45/818, Praha 1 poplatek: pro členy CAIM 1290 Kč, pro nečleny 1890 Kč poplatek zahrnuje: občerstvení v průběhu veletrhu a závěrečný raut registrace: registračním formulářem zde

Po provedení registrace Vám bude zasláno potvrzení o účasti a faktura na úhradu účastnického poplatku. Zrušení přihlášek přijímáme do dvou dnů před termínem konání akce, poté Vám budeme nuceni účtovat storno ve výši 100% účastnického poplatku.

Mluvčí: Ing. Pavel Mucha, Fnance Director, STOCK Plzeň-Božkov Dr. Jan Valenta, Managing Director, CEO, RWE Interní služby Martina Wolfová, MBA, Interim Manager

Proč se účastnit? Pro interim manažery - příležitost setkat se s potenciálními zákazníky, vyměnit si zkušenosti s dalšími interim manažery Pro zástupce firem- příležitost navázat kontakt s profesionálními interim manažery z různých oborů, seznámit se s již uskutečněnými konkrétními projekty Pro všechny - příležitost vytvořit nové kontakty, dozvědět se více o možnostech využití a fungování interim managementu

Program: 14.30 – 15.00 Registrace 15.00 – 16.30 Case studies 16.30 – 17.00 Přestávka 17.00 – 19.00 Networking 19.00 – 20.00 Raut