Přihlášení pro členy

Energetika a utility

 

 

 

  • Kamil Vaniš

    Kamil
    Vaniš

    Kamil Vaniš klientům poskytuje služby v oblasti managerského poradenství se zaměřením na transformace a M&A. V rámci multidisciplinárních projektů se věnuje finančnímu řízení, controllingu a strategickému obchodním rozvoji. Disponuje zkušenostmi z různých sektorů: strojírenství, stavebnictví, automotive, nemovitosti, zpracovatelský průmysl a retail. Kromě managerského poradenství Kamil působil jako Manager mezinárodního dodavatelského řetězce, interim obchodní ředitel a také jako finanční ředitel a místopředseda představenstva ve strojírenství.

  • Jan Žák
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Jan
    Žák

    Jan Žák je nezávislý konzultant a interim/krizový/projektový manažer specializující se na oblasti výroby, supply chainu a řízení implementace ERP systémů. V minulosti pracoval jako konzultant pro Accenture, výrobní a logistický ředitel pro Danone ČR a SK, regionální výrobní a logistický ředitel pro Schreiberfoods Europe. Své zkušenosti uplatnil úspěšně na mnoha projektech nejen v ČR, ale i v dalších zemích (Ma+darsko, Nizozemí, Portugalsko, Španělsko, Slovensko, Bulharsko). V současnosti je majitelem poradenské společnosti Management Consulting PHS, s.r.o. a specializuje se na komplexní změnové projekty velkých firem, krizové a projektové řízení, typicky na pozicích jako interim generální nebo výrobní ředitel, případně projekt manažer. Díky svým zkušenostem z IT, výroby a logistiky, znalostem z financí a analytickým schopnostem je schopen velmi rychle se zorientovat v náročném a složitém prostředí, určit priority a rychle realizovat potřebné změny.

  • Lucie Melicharová Jandová

    Lucie
    Melicharová Jandová

    Paní Lucie Melicharová Jandová se specializuje na oblast marketingu, komunikace, PR a brand managementu. Má více jak 15 let zkušeností v řízení marketingu a komunikace v nadnárodních společnostech na úrovni České republiky a regionu střední východní Evropy. Působila v řadě odvětví především v oblasti bankovnictví, technologií, logistiky a FMCG. V předešlých manažerských pozicích působila dlouhodobě ve společnostech ABB, ČSOB, DHL, kde měla na starosti: řízení marketingu, externí a interní komunikace, tvorbu a implementaci marketingových a komunikačních strategií, včetně redesignu a implementace nové architektury značky a její vizuální identity, zavedení výzkumných a analytických metod pro měření výkonnosti marketingových/sales aktivit, budování a vedení marketingových týmů na úrovní ČR a regionu střední východní Evropy a celkový strategický rozvoj značek pro B2B i B2C segmenty.

  •  BDO Group s.r.o.

    BDO Group s.r.o.

    Firmy

    BDO Group s.r.o. prostřednictvím zástupce Kamila Vaniše poskytuje svým klientům služby v oblasti managerského poradenství se zaměřením na transformace a M&A. V rámci multidisciplinárních projektů se věnuje finančnímu řízení, controllingu a strategickému obchodním rozvoji. Disponuje zkušenostmi z různých sektorů: strojírenství, stavebnictví, automotive, nemovitosti, zpracovatelský průmysl a retail. Kromě managerského poradenství Kamil působil jako Manager mezinárodního dodavatelského řetězce, interim obchodní ředitel a také jako finanční ředitel a místopředseda představenstva ve strojírenství.

  • Hynek Sochor

    Hynek
    Sochor

    Hynek Sochor je zakladatelem investičního akcelerátoru Soulmates Ventures pro projekty, které mají za cíl podpořit trvale udržitelný rozvoj. Hynek má dlouholeté zkušenosti se strategickým a operativním řízením společností včetně budování a péče o silné značky jako např. MasterCard, Škoda Auto, Puma, Ikea a další. Působil v roli CEO, jednatele, spoluzakladatele, CMO nebo řídícího interim manažera v oblasti marketingu, kde má na kontě více než 550 úspěšných projektů a 200 klientů. Díky odvážným projektům a osobním zkušenostem, dokáže Hynek přinést komplexní pohled na všechny oblasti a úskalí budování a řízení firem. Potrpí si na kvalitu, transparentnost a udržování dlouhodobých obchodních a pracovních vazeb. Do spolupráce přináší strategické myšlení, empatii, bohaté zkušenosti a schopnost vidět věci z nadhledu.„Hynek je velice zkušený profesionál s velkým rozhledem. Je nejen velice zodpovědný a pečlivý, ale zároveň dokáže velmi lidsky jednat s klienty i spolupracovníky. Spolupráce s Hynkem je prostě velice příjemná a efektivní.“

  • František Oudes

    František
    Oudes

    František působí jako nezávislý interim manažer a konzultant zaměřený v oblasti zvýšení zisku a optimalizace nákladů pro střední a velké podniky v oblastech výroby, logistiky, IT a služeb. Mnohaleté zkušenosti splnění cíle v termínu a rozpočtu s referencí jsou samozřejmostí. Popsat a identifikovat problém umí 49% lidí ve firmě, analyzovat správné příčiny dokáže 20%, implementovat řešení správně 10% a 1% dokáže problém trvale odstranit, že se už nikdy nevrátí. Změna vyžaduje zápas a následně je vždy nutné nechat prostor, aby firma změnu dokázala akceptovat. Neboli vyhladit procesy a systémy pro lidi. Nastavit ukazatele, cíle, hledat funkční a jednoduché cesty quick win s přesahem. Na začátku si položit otázky, proč a co daná aktivita (projekt) přinese. Jakou formu pro změnu použít, kolik nákladů, času, zdrojů s jakou návratností, zda je vhodná doba změny realizovat. Tento cíl je nutné průběžně udržovat a připomínat lidem v týmu, podporovat lidi, dodávat jim naději a vyhledávat správné kompetence tam, kde existují z vlastních zdrojů organizace. Je dobré zvážit plusy a mínusy před startem, jaké zdroje pokryjí jaká rizika. Proto do velkých, rychlých a rizikových projektů je rozumné jít v týmu, který spolu umí fungovat, věří si a nabalí na sebe klíčové zaměstnance, kteří změnu podporují. CAIM tyto kvality a kapacity nabízí. Počítá se splněný cíl a zároveň nesmí zůstat spálená zem, když je projekt předaný...

  • Jaroslav Skoták
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Jaroslav
    Skoták

    Jaroslav Skoták je krizový manager, který pracuje a řeší problematiku firem s určitými nestandardnostmi uvnitř společnosti. To jsou např. procesy, ekonomická a provozní problematika, operations. Vně společnosti jsou to pak především oblasti nákupní problematiky, obchodní a aftersales, poprodejní servis a další. V mnoha případech se jedná už o krizový stav. Zde nastupuje a působí jako krizový manager, zvláště s ohledem na ekonomiku společnosti. Zabývá se specializací komplexity a vazby nákupu a logistiky. Jako jeden z prvních v ČR se aktivně podílel na vývoji systematiky reverzní logistiky (RMA, zpětné toky zboží, odpisy, likvidace) u e-commerce a retail společností. Celý interní obchodně/nákupní model zpracovává v celkovém kontextu s logistikou, reverzní logistikou a poprodejním servisem, s pohledem a vstupem do podnikových financí až po P&L a výslednou Ebitdu. Výrazně pracuje s nápočty a tvorbou modelových situací při změnových procesech ve společnosti a jejich dopadech na jednotlivé departmenty a celkové výsledky společnosti. Jaroslav Skoták má více jak 20 let kontinuální praxe na pozicích obchodních ředitelů, ředitelů nákupu a ředitelů společností, včetně start-upů a exit výstupů s propojeností na due diligence společností a jejich jednotlivých samostatně analyzovaných departmentů.

  • Martin Belza

    Martin
    Belza

    Od roku 1994 řídil Martin Belza řadu strojírenských a engineeringových firem z pozice výkonného či generálního ředitele, reportujícího přímo vlastníkům. Většina projektů zahájena jako krizový, nebo změnový management s postupným přechodem k růstu, rozvoji, případně prodeji firmy strategickému investorovi. Řešení řady krizových situací (povodeň, nepřátelská změna akcionáře, COVID,...). Ve firmách v pozicích zaměstnance, statutárního orgánu, spoluvlastníka, od ledna 2024 nezávislý Interim manager jako OSVČ.

  • Jana Dronská
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Jana
    Dronská

    Člen výboru

    Ing. Jana Dronská, MBA se specializuje se na Public Relations a komunikaci. Je certifikovanou interim manažerkou a nositelkou titulu TOP 5 mluvčí roku 2024. Působí jako PR manažer, mediální zástupce nebo poradce pro několik průmyslových firem. Má 10 let novinářské a moderátorské praxe v České televizi a více než 10 let praxe v oblasti PR a komunikace, převážně v průmyslu, ale i ve státním sektoru. Mimo jiné byla tiskovou mluvčí hutního koncernu ArcelorMittal Ostrava nebo ministra průmyslu a obchodu. Specializuje se také na krizovou komunikaci, marketing a ESG.Je členkou Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností. Manažeři v akci - Jana Dronská

  • Jan Zdražil

    Jan
    Zdražil

    Jan Zdražil působí jako zkušený interim a krizový manažer napříč Českou republikou a Slovenskem. Současně je jmenovaným soudním znalcem v oboru ekonomika, se zaměřením na management a řízení podniků. Jeho profesní zaměření se soustředí především na řešení náročných situací ve firmách a jejich restrukturalizaci a změnové řízení. O vysoké úrovni jeho kvalifikace v oblasti krizového řízení svědčí i skutečnost, že je jedním z pouhých čtyř soudních znalců v České republice s oprávněním pro posuzování krizového řízení podniků nacházejících se v obtížích. Toto propojení praktických manažerských dovedností a znalecké expertízy mu umožňuje komplexně nahlížet na fungování a potřeby podniků v různých fázích jejich vývoje a napříč odvětvími.