Jan Lazar je Interim Manažer a konzultant specializující se na oblast HR.Působil na vedoucích i výkonných pozicích například ve společnostech Plzeňský Prazdroj, DHL, Magna Exteriors & Interiors, Kovolis Hedvikov, Vendavo CZ, O-I Manufacturing, DOOSAN Bobcat, Webasto, Tenneco nebo Lear Corporation.Jeho specializací je zejména optimalizace HR procesů a realizace organizačních změn. Facilitátor, trenér a certifikovaný kouč a mediátor se zkušenostmi z ČR i zahraničí.Jako Interim manažer působí od roku 2012, je jednatelem a majitelem společnosti Interim HR, s.r.o.
Ladislav Musil má bohaté zkušenosti s finančním řízením společností, které získával postupně v několika výrobních i obchodních společnostech - Minerva Prostějov (resp. AMF REECE Czech Republic – výroba šicích strojů), Geco Tabak (největší velkoobchodní i retailový distributor tabákových výrobků v ČR a SR), Datart Inernational (součást retailového řetězce s elektronikou Kesa Electricals) a Česká pošta (kromě financí zodpovědný i za nákup a správu majetku a dočasně za personalistiku).
Jaroslav Weigl je nezávislý interim manažer a konzultant zaměřený na oblast restrukturalizací a krizového řízení společností. Působil jako obchodně-ekonomický poradce řady významných slovenských a českých firem. V současné době zastává funkci honorárního konzula Slovenské republiky v České republice.
Jiří Schneller a v posledních více než dvaceti letech působil ve výkonných a vrcholových pozicích převážně zahraničních společností v oblasti výroby a prodeje rychloobrátkového zboží a financí. Jeho specializací je zejména strategické, obchodní a finanční řízení firem, krizový management, restrukturalizace a reorganizace, řízení změn, změna a budování firemní kultury, start-up a M&A. Jiří Schneller je léty prověřený úspěšný vrcholový manažer, který by buď rozjel či řídil celou firmu, případně zodpovídal za oblasti strategického řízení, či prodeje B2B či B2C a marketingu, za řízení klíčových projektů, zajistil otevření a vybudování nového businessu nebo pomohl firmu restrukturalizovat včetně řízení nákladů, změnit či nasměrovat její kulturu, motivovat a vést tým k plnění obchodních a finančních cílů, zefektivnit a standardizovat interní procesy, případně zajistil prodej nebo fůzi společnosti. Je jediným společníkem a jednatelem společnosti Schneller Consulting, s.r.o., IČ 07858264. Reference a konkrétní projekty lze poskytnout na vyžádání. Typ interim managementu: Krizový Substituční Rozvojový
„Jste skutečně připraveni zgruntu změnit Vaši firemní strategii a procesy, aby se Vaše firma mohla i dále úspěšně rozvíjet?“ - Specializuji se také na reporting udržitelnosti ESG a snižování uhlíkové stopy!
Marek Smolík je zástupce společnosti Narosel SE
Martin Svoboda působil v mnoha oborech od stavebnictví, softwarových služeb, zkušebnictví až po vodárenství. Pohyboval se převážně na manažerských pozicích jako finanční ředitel, ale uplatnil se i na pozicích ve statutárních orgánech akciové společnosti. Byl vlastníkem stavební společnosti i projektovým manažerem pro nasazení ERP systémů ve velkých společnostech. Stěžejními oblastmi jeho zájmů jsou finance, podnikové strategie, podnikové procesy a informační systémy (ERP). Je schopen se podílet na vedení lidí, výběrů a motivování pracovníků a nastavování procesů ve firmách. Jeho historickou zálibou bylo programování, a proto je i dnes schopen se rychle seznámit s moderními informačními nástroji, novinkami počítačových technologií a využít je ke své činnosti a pro své zákazníky. Jeho dlouholetá praxe jej naučila, že stěžejním podporovatelem úspěchu je kvalitní spolupráce, a proto propojuje činnosti své firmy Asetrim s.r.o. s Českou asociací interim managementu a dalšími společnostmi a inspirativními odborníky.
Petr Ševčík je manažer se zaměřením na změnový management, firemní transformace a rozvoj a růst firem. Jako výkonný ředitel nebo top manažer vedl strategické změnové iniciativy například ve společnostech GAS product & services, Vinograf, Akzo Nobel Coatings, Makro Cash & Carry nebo Oskar (Vodafone).
Místopředseda
Pavel je krizový a interim manager v oblasti financí, controllingu, firemních procesů a obchodní strategie. Působil na manažerských pozicích ve společnostech zabývajících se retailem, velkoobchodem, sériovou i zakázkovou výrobou a automotive. Pavel má 20 leté zkušenosti v oblasti controllingu, účetnictví a řízení financí.
Od roku 2012 řeší rizika ve středních a velkých firmách z různých odvětví průmyslu za účelem kvalitního pojistného krytí.S využitím systémového přístupu řídí rizika v oblastech jako je požární ochrana, živelní rizika, průmyslová bezpečnost, zabezpečení proti krádeži, přerušení provozu resp. kontinuita výroby, rizika z odpovědnosti, kybernetická rizika, terorismus, rizika z nezaplacení pohledávek odběratelů a další.
Člen výboru
František Perdok, MBA je nezávislý konzultant, interim a krizový manažer zejména ve stavebnictví a strojírenství, působí na pozicích výkonný ředitel, controlling a manažer změn. Je specialista na oblast nákladového controllingu ve výrobních společnostech. Zároveň se orientuje na potřeby změn a implementací SW s aktivní rolí ve vyšším managementu. V minulosti pracoval jako ekonom a controller ve stavební a strojírenské společnosti. V současnosti je majitelem vlastní obchodně - poradenské společnosti PER PSA, s.r.o.
Luděk Čermák je interim manažer specializující se na oblast řízení firem a corporate performance. Dále se zaměřuje na „Task Force“ ve výrobě a automobilovém průmyslu.
Vojtěch Janoušek je Interim Manažer a konzultant specializující se na oblast zakázkové výroby, zejména stavebnictví. V minulosti pracoval jako finanční ředitel a zástupce generálního ředitele ve stavebních společnostech s majetkovou účastí velkých nadnárodních skupin.
Jan Zdražil působí jako zkušený interim a krizový manažer napříč Českou republikou a Slovenskem. Současně je jmenovaným soudním znalcem v oboru ekonomika, se zaměřením na management a řízení podniků. Jeho profesní zaměření se soustředí především na řešení náročných situací ve firmách a jejich restrukturalizaci a změnové řízení. O vysoké úrovni jeho kvalifikace v oblasti krizového řízení svědčí i skutečnost, že je jedním z pouhých čtyř soudních znalců v České republice s oprávněním pro posuzování krizového řízení podniků nacházejících se v obtížích. Toto propojení praktických manažerských dovedností a znalecké expertízy mu umožňuje komplexně nahlížet na fungování a potřeby podniků v různých fázích jejich vývoje a napříč odvětvími.
Pavel Duben je interim manažer a konzultant, specializující se na strategické a provozní řízení středně velkých výrobních firem. Má více než 30 let zkušeností z manažerských pozic ve firmách s českým i zahraničním kapitálem, včetně rolí CEO, CFO a jednatele. Pomáhá firmám v náročných obdobích – při růstu, změně, nebo když je potřeba zavést řád, čísla a směr.Zaměřuje se na restrukturalizace, controlling, export a rozvoj podnikání. Pracuje v Česku i zahraničí, mluví plynně německy a anglicky. S respektem k lidem a s důrazem na výsledky pomáhá vlastníkům a vedení firem zvládnout změnu a růst bez chaosu.