Jan Lazar je Interim Manažer a konzultant specializující se na oblast HR.Působil na vedoucích i výkonných pozicích například ve společnostech Plzeňský Prazdroj, DHL, Magna Exteriors & Interiors, Kovolis Hedvikov, Vendavo CZ, O-I Manufacturing, DOOSAN Bobcat, Webasto, Tenneco nebo Lear Corporation.Jeho specializací je zejména optimalizace HR procesů a realizace organizačních změn. Facilitátor, trenér a certifikovaný kouč a mediátor se zkušenostmi z ČR i zahraničí.Jako Interim manažer působí od roku 2012, je jednatelem a majitelem společnosti Interim HR, s.r.o.
Jan Žák je nezávislý konzultant a interim/krizový/projektový manažer specializující se na oblasti výroby, supply chainu a řízení implementace ERP systémů. V minulosti pracoval jako konzultant pro Accenture, výrobní a logistický ředitel pro Danone ČR a SK, regionální výrobní a logistický ředitel pro Schreiberfoods Europe. Své zkušenosti uplatnil úspěšně na mnoha projektech nejen v ČR, ale i v dalších zemích (Ma+darsko, Nizozemí, Portugalsko, Španělsko, Slovensko, Bulharsko). V současnosti je majitelem poradenské společnosti Management Consulting PHS, s.r.o. a specializuje se na komplexní změnové projekty velkých firem, krizové a projektové řízení, typicky na pozicích jako interim generální nebo výrobní ředitel, případně projekt manažer. Díky svým zkušenostem z IT, výroby a logistiky, znalostem z financí a analytickým schopnostem je schopen velmi rychle se zorientovat v náročném a složitém prostředí, určit priority a rychle realizovat potřebné změny.
Vít Luštinec je finanční manažer s 22 lety uznávaných odborných zkušeností v oblasti financí, z toho 12 let jako CFO, v různých oblastech podpory businessu, controllingu, podnikových financí, plánování a výkaznictví, compliance, účetnictví, nástrojů a řešení P2P / Procurement, SOX a interních kontrol, daní a řízení výkonnosti. Má rozsáhlé pracovní zkušenosti v nadnárodním prostředí, zejména ve farmaceutickém nebo zdravotnickém sektoru a v různých zemích (Rakousko, Německo, Česká republika, USA a Švýcarsko). Dále s transformací vizí na praktická a efektivní řešení. Vít Luštinec je otevřená osobnost s vysokými osobními standardy a etiky.
Pavel Pulkráb je odborníkem na restrukturalizaci oblasti Správy majetku/FM velkých a středních podniků. Zaměřuje se na optimalizaci procesů ve Správě majetku/FM. V minulosti pracoval na vysokých manažerských postech. V současnosti je nezávislým projektovým managerem, konzultantem a interim managerem. Motto : Nic si neber osobně
„Jste skutečně připraveni zgruntu změnit Vaši firemní strategii a procesy, aby se Vaše firma mohla i dále úspěšně rozvíjet?“ - Specializuji se také na reporting udržitelnosti ESG a snižování uhlíkové stopy!
Marek Smolík je zástupce společnosti Narosel SE
Martin Svoboda působil v mnoha oborech od stavebnictví, softwarových služeb, zkušebnictví až po vodárenství. Pohyboval se převážně na manažerských pozicích jako finanční ředitel, ale uplatnil se i na pozicích ve statutárních orgánech akciové společnosti. Byl vlastníkem stavební společnosti i projektovým manažerem pro nasazení ERP systémů ve velkých společnostech. Stěžejními oblastmi jeho zájmů jsou finance, podnikové strategie, podnikové procesy a informační systémy (ERP). Je schopen se podílet na vedení lidí, výběrů a motivování pracovníků a nastavování procesů ve firmách. Jeho historickou zálibou bylo programování, a proto je i dnes schopen se rychle seznámit s moderními informačními nástroji, novinkami počítačových technologií a využít je ke své činnosti a pro své zákazníky. Jeho dlouholetá praxe jej naučila, že stěžejním podporovatelem úspěchu je kvalitní spolupráce, a proto propojuje činnosti své firmy Asetrim s.r.o. s Českou asociací interim managementu a dalšími společnostmi a inspirativními odborníky.
Petr Ševčík je manažer se zaměřením na změnový management, firemní transformace a rozvoj a růst firem. Jako výkonný ředitel nebo top manažer vedl strategické změnové iniciativy například ve společnostech GAS product & services, Vinograf, Akzo Nobel Coatings, Makro Cash & Carry nebo Oskar (Vodafone).
Ján Dolejš se zabývá změnovým, projektovým řízením a řešením nestandardních situací ve společnostech. Působí i jako konzultant a mentor. Zaměřuje se na zvyšování výkonnosti firmem posilováním firemní kultury, změnou postojů zaměstnanců nebo úpravou procesů. Má zkušenosti s řízením středních firem, ve službách, ve výrobě, v produktovém marketingu a technickém prodeji. Pracoval v nadnárodních společnostech IBM, Eurotel, v řadě lokálních výrobních a IT společnostech a také v investičním fondu. Měl na starosti personalistiku v luxusním resortu na Maledivách a řídil projekt instalace IT a elektro systému pro developera turistického resortu na Zanzibaru. S týmem prověřených kolegů realizuje i komplexnější projekty v ČR i zahraničí. Ján Dolejš je spoluzakladatelem CAIM a certifikovaným interim manažerem.
Zprostředkovatelé interim managementu
Společnost AJKA–SOLUTION s.r.o. je konzultační a technologická společnost zaměřující se primárně na oblast interim managementu, konzultací, auditů a odborných školení a implementaci nástrojů Průmyslu 4.0 (AR brýle, monitoring výroby/Smart factory).
Člen výboru
František Perdok, MBA je nezávislý konzultant, interim a krizový manažer zejména ve stavebnictví a strojírenství, působí na pozicích výkonný ředitel, controlling a manažer změn. Je specialista na oblast nákladového controllingu ve výrobních společnostech. Zároveň se orientuje na potřeby změn a implementací SW s aktivní rolí ve vyšším managementu. V minulosti pracoval jako ekonom a controller ve stavební a strojírenské společnosti. V současnosti je majitelem vlastní obchodně - poradenské společnosti PER PSA, s.r.o.
“Jsem přesvědčený, že mezi tři nejdůležitější vlastnosti finančního manažera patří zdravý selský rozum, rychlý úsudek a schopnost dělat věci jednoduše." Tomáš Rybička je konzultant a certifikovaný Interim Manažer specializující se na oblast řízení výkonnosti a rizika firmy, řízení financí, controlling a interní kontroly. V minulosti pracoval dlouhou řadu let v controllingu ve společnostech Philip Morris, T-Mobile a Pfizer. Ve společnosti Xerox působil v oblasti řízení interních kontrol, controller (accounting) a posléze jako finanční ředitel pro Českou a Slovenskou republiku. Mimo jiné se již více než 10 let věnuje vedením odborných seminářů a inhouse workshopům týkajících se zavádění Best Practices v oblasti Financí a řízení a zvyšování výkonnosti. Mluví plynně anglicky, vystudoval VŠE a ACCA a je certifikovaný na Lean Six Sigma..
Revizor asociace
Je nezávislý konzultant a Interim Manažer specializující se na oblast finančního řízení, firemních procesů a nákupu. V minulosti působil jako Finanční ředitel a Operativní ředitel v oblasti farmacie, potravinářství, IT, výroby včetně zakázkové a průmyslových služeb.
Luděk Čermák je interim manažer specializující se na oblast řízení firem a corporate performance. Dále se zaměřuje na „Task Force“ ve výrobě a automobilovém průmyslu.
Jan Zdražil působí jako zkušený interim a krizový manažer napříč Českou republikou a Slovenskem. Současně je jmenovaným soudním znalcem v oboru ekonomika, se zaměřením na management a řízení podniků. Jeho profesní zaměření se soustředí především na řešení náročných situací ve firmách a jejich restrukturalizaci a změnové řízení. O vysoké úrovni jeho kvalifikace v oblasti krizového řízení svědčí i skutečnost, že je jedním z pouhých čtyř soudních znalců v České republice s oprávněním pro posuzování krizového řízení podniků nacházejících se v obtížích. Toto propojení praktických manažerských dovedností a znalecké expertízy mu umožňuje komplexně nahlížet na fungování a potřeby podniků v různých fázích jejich vývoje a napříč odvětvími.