Kamil Vaniš klientům poskytuje služby v oblasti managerského poradenství se zaměřením na transformace a M&A. V rámci multidisciplinárních projektů se věnuje finančnímu řízení, controllingu a strategickému obchodním rozvoji. Disponuje zkušenostmi z různých sektorů: strojírenství, stavebnictví, automotive, nemovitosti, zpracovatelský průmysl a retail. Kromě managerského poradenství Kamil působil jako Manager mezinárodního dodavatelského řetězce, interim obchodní ředitel a také jako finanční ředitel a místopředseda představenstva ve strojírenství.
Zprostředkovatelé interim managementu
Společnost GiVE Management Consulting GmbH je konzultační společnost s mezinárodní působností, která díky lokálním týmům expertů (konzultanti & interim manageři) v jednotlivých zemích disponuje i detailní znalostí lokálních specifik.
Viliam Švehla je nezávislý odborník na logistiku a Supply Chain se zkušenostmi s řízením mezinárodního toku zboží a logistických procesů podle metodiky APICS, jakož i implementací rozsáhlých logistických projektů a nastavováním Supply Chain strategie v zahraničí (Nizozemí, Belgie, Velká Británie, Německo, Polsko, Itálie) i v České republice. Díky předchozímu sales a business development backgroundu a vice jak 20-leté praxi na manažerských pozicích Viliam rozumí komplexnosti zámérů a projektů, zejména návaznostem mezi operační a obchodní částí projektů a souvisejících priorít. Kromě aktivít v interim managementu a poradenství působí i jako přednášející lektor v MBA programech a na firemních workshopech. V předešlých pozicích Viliam působil v nadnárodních společnostech (logistický manažer pro Evropu ve společnosti Spin Master, obchodní ředitel v logistické skupině Nagel Group, obchodní manažer v Perfetti Van Melle).
Jaroslav Vojtěchovský je projektový interim manažer specializující se na oblast nákupu, logistiky, SQA a outsourcingu. V minulosti pracoval jako manažer nákupu a logistiky v průmyslových podnicích zaměřených na výrobu ve strojírenství, dopravní a letecké technice. V současnosti rozvíjí vlastní značku Exforma - Expertise for Material, SQA and Outsourcing.
Ladislav Hladík působí jako nezávislý interim manažer a konzultant zaměřený na oblast restrukturalizací a krizového řízení výrobních společností především v oblastech strojírenského a automobilového průmyslu. V předešlých pozicích působil jako vrcholový manažer např. při restrukturalizaci německé firmy Forschner PTZ Otrokovice spol. s. r.o. nebo. při restrukturalizaci a převodu výroby firmy Groz-Beckert z Portugalska do České republiky.
Problematice managementu organizací se věnuje déle než 10let, kdy působil na TOP manažerských pozicích v průmyslových organizacích se zaměřením na oblast štíhlé výroby, kvality, optimalizaci logistických toků a celkového dodavatelského řetězce.Působil na pozicích Operations managera, Supply chain managera, Supply chain and Production directora. V uplynulých letech zastává pozici provozního ředitele.Od roku 2019 se zaměřuje převážně na oblast krizového řízení organizací. Ve společnostech zavádí principy a metody změnového a znalostního managementu, projektového managementu, metodiku štíhlé výroby, metodiku optimalizace nákladů s ohledem k dodavatelskému řetězci, procesní optimalizaci a automatizaci, implementace ERP systému.
Marián Lipovský má dlouholeté manažerské zkušenosti ve firmě s celkovým nadhledem na firmu, zkušenosti od marketingu, obchodu, financí až k celkovým procesním řízením operativních oddělení. Vybudování kvalitního týmu, s kterým spolupracuje, považuje za prioritu.
O mně a co mohu nabídnout: Zkušenosti s navrhováním a zdokonalováním výrobních technologií. Jako IM a konzultační partner se specializuji na optimalizaci procesů a strategií ve výrobním průmyslu. Moje vášeň pro inovace a přístup k práci s lidmi přináší mým partnerům nejen vysoké zisky, ale také konkurenční náskok. Co o sobě říkám: Soustavné vzdělávání je na mém každodenním pořádku a nové příležitosti beru jako výzvy a součást života. Je nutné se umět opřít o pracovní tým a společně nastavovat zrcadlo našim klientům, tedy soustavně pracovat na požadavcích aktuálního trhu a snažit se být o krok napřed. Spolupracuji s dalšími předními specialisty napříč obory a poskytuji ucelené a projektové poradenství. Jsem zvyklý doručovat službu / produkt / proces na klíč, dotažený do konce.
Petr Prokop je konzultant specializující se na strategický růst firem v mezinárodním prostředí a na optimalizaci procesů. V minulosti pracoval jako vedoucí projektů u Roland Berger Strategy Consultants a Oliver Wyman jako i vedoucí SCM u Nexolab/BMW Group. V současnosti je majitelem a jednatelem poradenské společnosti GiVE Management Consulting GmbH.
Jaroslav Skoták je krizový manager, který pracuje a řeší problematiku firem s určitými nestandardnostmi uvnitř společnosti. To jsou např. procesy, ekonomická a provozní problematika, operations. Vně společnosti jsou to pak především oblasti nákupní problematiky, obchodní a aftersales, poprodejní servis a další. V mnoha případech se jedná už o krizový stav. Zde nastupuje a působí jako krizový manager, zvláště s ohledem na ekonomiku společnosti. Zabývá se specializací komplexity a vazby nákupu a logistiky. Jako jeden z prvních v ČR se aktivně podílel na vývoji systematiky reverzní logistiky (RMA, zpětné toky zboží, odpisy, likvidace) u e-commerce a retail společností. Celý interní obchodně/nákupní model zpracovává v celkovém kontextu s logistikou, reverzní logistikou a poprodejním servisem, s pohledem a vstupem do podnikových financí až po P&L a výslednou Ebitdu. Výrazně pracuje s nápočty a tvorbou modelových situací při změnových procesech ve společnosti a jejich dopadech na jednotlivé departmenty a celkové výsledky společnosti. Jaroslav Skoták má více jak 20 let kontinuální praxe na pozicích obchodních ředitelů, ředitelů nákupu a ředitelů společností, včetně start-upů a exit výstupů s propojeností na due diligence společností a jejich jednotlivých samostatně analyzovaných departmentů.
Robert Stahl pracuje jako nezávislý konzultant, interim a krizový manažer od roku 2018 převážně v automotive se zaměřením na oblast supply chainu, logistiky, řízení skladů, plánování výroby, nákupu a projektového managementu včetně segmentu přepravy.Má za sebou praxi na manažerských pozicích oboru od roku 1993 v nadnárodních společnostech z oblasti automotive, FMCG, farmacie nebo hi-tech.Během praxe by odpovědný za oblasti činností od dodavatelů až po zákaznický servis.Věnoval se řízení projektů přesunů provozních aktivit společnosti, start-upům a implementaci ERP s optimálním využitím IS.S "hands on" přístupem se zaměřuje se na krizový management, řešení problémů, změny a implementace, optimalizaci firemních procesů, tvorbu standardů, zlepšování efektivity, snižování nákladů a eliminace plýtvání.A stejně tak i strategie, restrukturalizace a budování efektivních týmů a jejich rozvoji.
Petr Ševčík je manažer se zaměřením na změnový management, firemní transformace a rozvoj a růst firem. Jako výkonný ředitel nebo top manažer vedl strategické změnové iniciativy například ve společnostech GAS product & services, Vinograf, Akzo Nobel Coatings, Makro Cash & Carry nebo Oskar (Vodafone).
Tomáš Krýsl je nezávislý konzultant, projektový a změnový interim manažer, s profesními zkušenostmi jak z nadnárodních korporací, tak z vlastní poradenské praxe.
Zprostředkovatelé interim managementu
Společnost AJKA–SOLUTION s.r.o. je konzultační a technologická společnost zaměřující se primárně na oblast interim managementu, konzultací, auditů a odborných školení a implementaci nástrojů Průmyslu 4.0 (AR brýle, monitoring výroby/Smart factory).
René Skýpala je interim manažer, správce majetku a konzultant specializující se na oblast krizového řízení, restrukturalizačního poradenství, procesního řízení, nákupu, projektového managementu, rozvoje obchodu a revize vnitropodnikových procesů a správy majetku. V minulosti pracoval jako ředitel logistiky a nákupu, procesní auditor, projektový manažer, manažer obchodu a podnikový právník. V současnosti je majitelem vlastní společnosti ZNÁME ŘEŠENÍ s.r.o., která nabízí služby v oblasti krizového interim managementu, auditování procesů, správy pozůstalosti a výkonu závěti, likvidace, insolvence a restrukturalizace obchodních společností a družstev a odborných jazykových překladů. Mezi jeho referenční zákazníky se řadí firmy působící v oblastech automobilového průmyslu, zejména se zaměřením na zpracování a povrchové úpravy plastů, dále strojírenství, pivovarnictví a gastronomie, facility, železničního a zbrojního průmyslu a výroby a distribuce zdravotnických pomůcek.
Luděk Čermák je interim manažer specializující se na oblast řízení firem a corporate performance. Dále se zaměřuje na „Task Force“ ve výrobě a automobilovém průmyslu.
Jan Hrabánek pracuje jako nezávislý interim manažer a poradce, specializuje se na krizové řízení a řízení změn, motivaci a vedení týmů, na oblast rozvoje obchodu a správy klíčových zákazníků. Zkušenosti čerpá z dlouholeté praxe v mezinárodním obchodě a manažerských pozicích společnosti působící v oblasti vývoje specializované elektroniky.