Přihlášení pro členy

Práce s lidmi, personalistika

 

 

 

  • Kamil Vaniš

    Kamil
    Vaniš

    Kamil Vaniš klientům poskytuje služby v oblasti managerského poradenství se zaměřením na transformace a M&A. V rámci multidisciplinárních projektů se věnuje finančnímu řízení, controllingu a strategickému obchodním rozvoji. Disponuje zkušenostmi z různých sektorů: strojírenství, stavebnictví, automotive, nemovitosti, zpracovatelský průmysl a retail. Kromě managerského poradenství Kamil působil jako Manager mezinárodního dodavatelského řetězce, interim obchodní ředitel a také jako finanční ředitel a místopředseda představenstva ve strojírenství.

  • Jan Lazar
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Jan
    Lazar

    Jan Lazar je Interim Manažer a konzultant specializující se na oblast HR.Působil na vedoucích i výkonných pozicích například ve společnostech Plzeňský Prazdroj, DHL, Magna Exteriors & Interiors, Kovolis Hedvikov, Vendavo CZ, O-I Manufacturing, DOOSAN Bobcat, Webasto, Tenneco nebo Lear Corporation.Jeho specializací je zejména optimalizace HR procesů a realizace organizačních změn. Facilitátor, trenér a certifikovaný kouč a mediátor se zkušenostmi z ČR i zahraničí.Jako Interim manažer působí od roku 2012, je jednatelem a majitelem společnosti Interim HR, s.r.o.

  • Viliam Švehla
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Viliam
    Švehla

    Viliam Švehla je nezávislý odborník na logistiku a Supply Chain se zkušenostmi s řízením mezinárodního toku zboží a logistických procesů podle metodiky APICS, jakož i implementací rozsáhlých logistických projektů a nastavováním Supply Chain strategie v zahraničí (Nizozemí, Belgie, Velká Británie, Německo, Polsko, Itálie) i v České republice. Díky předchozímu sales a business development backgroundu a vice jak 20-leté praxi na manažerských pozicích Viliam rozumí komplexnosti zámérů a projektů, zejména návaznostem mezi operační a obchodní částí projektů a souvisejících priorít. Kromě aktivít v interim managementu a poradenství působí i jako přednášející lektor v MBA programech a na firemních workshopech. V předešlých pozicích Viliam působil v nadnárodních společnostech (logistický manažer pro Evropu ve společnosti Spin Master, obchodní ředitel v logistické skupině Nagel Group, obchodní manažer v Perfetti Van Melle).

  •  BDO Group s.r.o.

    BDO Group s.r.o.

    Firmy

    BDO Group s.r.o. prostřednictvím zástupce Kamila Vaniše poskytuje svým klientům služby v oblasti managerského poradenství se zaměřením na transformace a M&A. V rámci multidisciplinárních projektů se věnuje finančnímu řízení, controllingu a strategickému obchodním rozvoji. Disponuje zkušenostmi z různých sektorů: strojírenství, stavebnictví, automotive, nemovitosti, zpracovatelský průmysl a retail. Kromě managerského poradenství Kamil působil jako Manager mezinárodního dodavatelského řetězce, interim obchodní ředitel a také jako finanční ředitel a místopředseda představenstva ve strojírenství.

  • Jiří Schneller

    Jiří
    Schneller

    Jiří Schneller a v posledních více než dvaceti letech působil ve výkonných a vrcholových pozicích převážně zahraničních společností v oblasti výroby a prodeje rychloobrátkového zboží a financí. Jeho specializací je zejména strategické, obchodní a finanční řízení firem, krizový management, restrukturalizace a reorganizace, řízení změn, změna a budování firemní kultury, start-up a M&A. Jiří Schneller je léty prověřený úspěšný vrcholový manažer, který by buď rozjel či řídil celou firmu, případně zodpovídal za oblasti strategického řízení, či prodeje B2B či B2C a marketingu, za řízení klíčových projektů, zajistil otevření a vybudování nového businessu nebo pomohl firmu restrukturalizovat včetně řízení nákladů, změnit či nasměrovat její kulturu, motivovat a vést tým k plnění obchodních a finančních cílů, zefektivnit a standardizovat interní procesy, případně zajistil prodej nebo fůzi společnosti. Je jediným společníkem a jednatelem společnosti Schneller Consulting, s.r.o., IČ 07858264. Reference a konkrétní projekty lze poskytnout na vyžádání. Typ interim managementu: Krizový Substituční Rozvojový

  • Slavomír Láznička

    Slavomír
    Láznička

    O mně a co mohu nabídnout: Zkušenosti s navrhováním a zdokonalováním výrobních technologií. Jako IM a konzultační partner se specializuji na optimalizaci procesů a strategií ve výrobním průmyslu. Moje vášeň pro inovace a přístup k práci s lidmi přináší mým partnerům nejen vysoké zisky, ale také konkurenční náskok. Co o sobě říkám: Soustavné vzdělávání je na mém každodenním pořádku a nové příležitosti beru jako výzvy a součást života. Je nutné se umět opřít o pracovní tým a společně nastavovat zrcadlo našim klientům, tedy soustavně pracovat na požadavcích aktuálního trhu a snažit se být o krok napřed. Spolupracuji s dalšími předními specialisty napříč obory a poskytuji ucelené a projektové poradenství. Jsem zvyklý doručovat službu / produkt / proces na klíč, dotažený do konce.

  • Jaroslav Skoták
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Jaroslav
    Skoták

    Jaroslav Skoták je krizový manager, který pracuje a řeší problematiku firem s určitými nestandardnostmi uvnitř společnosti. To jsou např. procesy, ekonomická a provozní problematika, operations. Vně společnosti jsou to pak především oblasti nákupní problematiky, obchodní a aftersales, poprodejní servis a další. V mnoha případech se jedná už o krizový stav. Zde nastupuje a působí jako krizový manager, zvláště s ohledem na ekonomiku společnosti. Zabývá se specializací komplexity a vazby nákupu a logistiky. Jako jeden z prvních v ČR se aktivně podílel na vývoji systematiky reverzní logistiky (RMA, zpětné toky zboží, odpisy, likvidace) u e-commerce a retail společností. Celý interní obchodně/nákupní model zpracovává v celkovém kontextu s logistikou, reverzní logistikou a poprodejním servisem, s pohledem a vstupem do podnikových financí až po P&L a výslednou Ebitdu. Výrazně pracuje s nápočty a tvorbou modelových situací při změnových procesech ve společnosti a jejich dopadech na jednotlivé departmenty a celkové výsledky společnosti. Jaroslav Skoták má více jak 20 let kontinuální praxe na pozicích obchodních ředitelů, ředitelů nákupu a ředitelů společností, včetně start-upů a exit výstupů s propojeností na due diligence společností a jejich jednotlivých samostatně analyzovaných departmentů.

  • Robert Stahl

    Robert
    Stahl

    Robert Stahl pracuje jako nezávislý konzultant, interim a krizový manažer od roku 2018 převážně v automotive se zaměřením na oblast supply chainu, logistiky, řízení skladů, plánování výroby, nákupu a projektového managementu včetně segmentu přepravy.Má za sebou praxi na manažerských pozicích oboru od roku 1993 v nadnárodních společnostech z oblasti automotive, FMCG, farmacie nebo hi-tech.Během praxe by odpovědný za oblasti činností od dodavatelů až po zákaznický servis.Věnoval se řízení projektů přesunů provozních aktivit společnosti, start-upům a implementaci ERP s optimálním využitím IS.S "hands on" přístupem se zaměřuje se na krizový management, řešení problémů, změny a implementace, optimalizaci firemních procesů, tvorbu standardů, zlepšování efektivity, snižování nákladů a eliminace plýtvání.A stejně tak i strategie, restrukturalizace a budování efektivních týmů a jejich rozvoji.

  • Martin Svoboda
    Čekatel

    Martin
    Svoboda

    Martin Svoboda působil v mnoha oborech od stavebnictví, softwarových služeb, zkušebnictví až po vodárenství. Pohyboval se převážně na manažerských pozicích jako finanční ředitel, ale uplatnil se i na pozicích ve statutárních orgánech akciové společnosti. Byl vlastníkem stavební společnosti i projektovým manažerem pro nasazení ERP systémů ve velkých společnostech. Stěžejními oblastmi jeho zájmů jsou finance, podnikové strategie, podnikové procesy a informační systémy (ERP). Je schopen se podílet na vedení lidí, výběrů a motivování pracovníků a nastavování procesů ve firmách. Jeho historickou zálibou bylo programování, a proto je i dnes schopen se rychle seznámit s moderními informačními nástroji, novinkami počítačových technologií a využít je ke své činnosti a pro své zákazníky. Jeho dlouholetá praxe jej naučila, že stěžejním podporovatelem úspěchu je kvalitní spolupráce, a proto propojuje činnosti své firmy Asetrim s.r.o. s Českou asociací interim managementu a dalšími společnostmi a inspirativními odborníky.

  • Ján Dolejš
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Ján
    Dolejš

    Ján Dolejš se zabývá změnovým, projektovým řízením a řešením nestandardních situací ve společnostech. Působí i jako konzultant a mentor. Zaměřuje se na zvyšování výkonnosti firmem posilováním firemní kultury, změnou postojů zaměstnanců nebo úpravou procesů. Má zkušenosti s řízením středních firem, ve službách, ve výrobě, v produktovém marketingu a technickém prodeji. Pracoval v nadnárodních společnostech IBM, Eurotel, v řadě lokálních výrobních a IT společnostech a také v investičním fondu. Měl na starosti personalistiku v luxusním resortu na Maledivách a řídil projekt instalace IT a elektro systému pro developera turistického resortu na Zanzibaru. S týmem prověřených kolegů realizuje i komplexnější projekty v ČR i zahraničí. Ján Dolejš je spoluzakladatelem CAIM a certifikovaným interim manažerem.

  • Radka Šušková
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Radka
    Šušková

    Člen výboru

    Radka Šušková je interim manažerka, mentorka a business koučka. Zaměřuje se na řízení změn ve společnostech, nastavení řídících procesů, budování manažerských týmů a přípravu firem na nástupnictví. V roce 2008 založila společnost New Dimension, s.r.o. a vybudovala ji na základě svých svých zkušeností z předchozí manažerské a podnikatelské praxe. V roce 2022 dokončila proces nástupnictví a předala kompletně řízení své společnosti. Zůstala v roli majitelky a svoji odbornost dále využívá u klientů v roli interim manažera. Má za sebou 29 let manažerské praxe, 19 let praxe v podnikání a 24 let zkušeností v poradenství. V interim managementu se zaměřuje na řízení změny (krizové i rozvojové). Interim práci realizuje především v malých a středních firmách a také ve zdravotnictví. Krizové řízení realizovala ve zdravotnictví a business development či řízení rozvojových změn v SME. Je podporou pro majitele a ředitele firem v nastavení strategického řízení společností v roli mentorky. Své zkušenosti s budováním vlastní firmy poskytuje v roli mentorky také začínajícím podnikatelům. Je členka výboru CAIM, aktivní členka ve Sdružení pro rozvoj MSK, Asociaci integrativních koučů a Českomoravské asociaci podnikatelek a manažerek. Pracuje v představenstvu KHK MSK a v HK ČR zastupuje CAIM ve sněmovně společenstev. Pro Moravskoslezské inovační centrum Ostrava pracuje jako expert u SME a start up firmách. V roce 2024 získala ocenění HK ČR Merkurovu medaili za rozvoj podnikání a práci v HK.

  • Martin Belza

    Martin
    Belza

    Od roku 1994 řídil Martin Belza řadu strojírenských a engineeringových firem z pozice výkonného či generálního ředitele, reportujícího přímo vlastníkům. Většina projektů zahájena jako krizový, nebo změnový management s postupným přechodem k růstu, rozvoji, případně prodeji firmy strategickému investorovi. Řešení řady krizových situací (povodeň, nepřátelská změna akcionáře, COVID,...). Ve firmách v pozicích zaměstnance, statutárního orgánu, spoluvlastníka, od ledna 2024 nezávislý Interim manager jako OSVČ.

  • Martin Haluzík

    Martin
    Haluzík

    "Bez měřitelných cílů výsledky nepřicházejí, uspokojení najdeme v operativě." "Můžeme se s konkurencí předhánět o korunu levnější cenou nebo budovat Brand = odlišit se. Přijít na to, proč by si zákazník měl koupit právě Náš produkt nebo službu." Martin Haluzík je Interim Manažer a konzultant, který se umí rychle zorientovat v problematice firmy. Připravit strategický plán, jak zlepšit výkonost firmy a zvýšit pozici na trhu. Specializuje se na proměnu - restrukturalizaci v marketinkově řízenou firmu, zavádění nových produktových řad a startup. Proč vlastně marketinkově řízenou firmu, respektive firmu řízenou zákazníkem? Základem každé firmy je vytvoření krycího příspěvku. K tomu potřebujeme určitý počet stálých, loajálních a platících zákazníků. Je efektivnější zákazníky získávat řízeně, než způsobem pokus omyl nebo náhodou, protože jsme měli štěstí…

  • Petr Karásek
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Petr
    Karásek

    Petr Karásek působí jako nezávislý interim manažer a konzultant zaměřený na oblast restrukturalizací a krizového řízení zejména výrobních společností, je člen mezinárodní Tournaround Management Association a zastupuje CAIM ve Svazu automobilového průmyslu ČR. Petr Karásek byl v letech 2016 – 2022 jmenován členem Rady vlády Ministerstva dopravy České republiky. V předešlých pozicích působil jako vrcholový manažer např. při restrukturalizacích společností TATRA TRUCKS, ŠKODA Transportation, DISA Industries, KORD Group, ESSA Czech, AWELD, MICo Group či Jablonex Group nebo jako klíčový partner a specialista při dalších zhruba 15 projektech. Předtím působil dlouhodobě ve společnosti KAROSA IVECO, mj. jako konstruktér, obchodní ředitel, člen představenstva a člen širšího vedení nadnárodní skupiny Irisbus – Renault V.I.

  • Jana Dronská
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Jana
    Dronská

    Člen výboru

    Ing. Jana Dronská, MBA se specializuje se na Public Relations a komunikaci. Je certifikovanou interim manažerkou a nositelkou titulu TOP 5 mluvčí roku 2024. Působí jako PR manažer, mediální zástupce nebo poradce pro několik průmyslových firem. Má 10 let novinářské a moderátorské praxe v České televizi a více než 10 let praxe v oblasti PR a komunikace, převážně v průmyslu, ale i ve státním sektoru. Mimo jiné byla tiskovou mluvčí hutního koncernu ArcelorMittal Ostrava nebo ministra průmyslu a obchodu. Specializuje se také na krizovou komunikaci, marketing a ESG.Je členkou Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností. Manažeři v akci - Jana Dronská

  • Jakub Dřímal

    Jakub
    Dřímal

    Nezávislý konzultant a Interim Manažer specializující se na oblast mezinárodního obchodu a B2B marketingu v Evropě, Asii a na Blízkém východě. V minulosti pracoval jako obchodní ředitel vysoce inovativní výrobní společnosti Lifetech s.r.o., dále jako exkluzivní zástupce společnosti Atest Sp. z o.o. na Českém a Slovenském trhu, jako konzultant, kouč a mentor v oblasti exportu a jako Product Manager pro výrobní firmu AZ INTEC GmbH. V současnosti pracuje pod záštitou poradenské společnosti Green plus s.r.o.

  • Pavel Duben

    Pavel
    Duben

    Pavel Duben je interim manažer a konzultant, specializující se na strategické a provozní řízení středně velkých výrobních firem. Má více než 30 let zkušeností z manažerských pozic ve firmách s českým i zahraničním kapitálem, včetně rolí CEO, CFO a jednatele. Pomáhá firmám v náročných obdobích – při růstu, změně, nebo když je potřeba zavést řád, čísla a směr.Zaměřuje se na restrukturalizace, controlling, export a rozvoj podnikání. Pracuje v Česku i zahraničí, mluví plynně německy a anglicky. S respektem k lidem a s důrazem na výsledky pomáhá vlastníkům a vedení firem zvládnout změnu a růst bez chaosu.