Přihlášení pro členy

Řízení rizik

 

 

 

  • Vít Luštinec

    Vít
    Luštinec

    Vít Luštinec je finanční manažer s 22 lety uznávaných odborných zkušeností v oblasti financí, z toho 12 let jako CFO, v různých oblastech podpory businessu, controllingu, podnikových financí, plánování a výkaznictví, compliance, účetnictví, nástrojů a řešení P2P / Procurement, SOX a interních kontrol, daní a řízení výkonnosti. Má rozsáhlé pracovní zkušenosti v nadnárodním prostředí, zejména ve farmaceutickém nebo zdravotnickém sektoru a v různých zemích (Rakousko, Německo, Česká republika, USA a Švýcarsko). Dále s transformací vizí na praktická a efektivní řešení. Vít Luštinec je otevřená osobnost s vysokými osobními standardy a etiky.

  • František Oudes

    František
    Oudes

    František působí jako nezávislý interim manažer a konzultant zaměřený v oblasti zvýšení zisku a optimalizace nákladů pro střední a velké podniky v oblastech výroby, logistiky, IT a služeb. Mnohaleté zkušenosti splnění cíle v termínu a rozpočtu s referencí jsou samozřejmostí. Popsat a identifikovat problém umí 49% lidí ve firmě, analyzovat správné příčiny dokáže 20%, implementovat řešení správně 10% a 1% dokáže problém trvale odstranit, že se už nikdy nevrátí. Změna vyžaduje zápas a následně je vždy nutné nechat prostor, aby firma změnu dokázala akceptovat. Neboli vyhladit procesy a systémy pro lidi. Nastavit ukazatele, cíle, hledat funkční a jednoduché cesty quick win s přesahem. Na začátku si položit otázky, proč a co daná aktivita (projekt) přinese. Jakou formu pro změnu použít, kolik nákladů, času, zdrojů s jakou návratností, zda je vhodná doba změny realizovat. Tento cíl je nutné průběžně udržovat a připomínat lidem v týmu, podporovat lidi, dodávat jim naději a vyhledávat správné kompetence tam, kde existují z vlastních zdrojů organizace. Je dobré zvážit plusy a mínusy před startem, jaké zdroje pokryjí jaká rizika. Proto do velkých, rychlých a rizikových projektů je rozumné jít v týmu, který spolu umí fungovat, věří si a nabalí na sebe klíčové zaměstnance, kteří změnu podporují. CAIM tyto kvality a kapacity nabízí. Počítá se splněný cíl a zároveň nesmí zůstat spálená zem, když je projekt předaný...

  • Jaroslav Skoták
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Jaroslav
    Skoták

    Jaroslav Skoták je krizový manager, který pracuje a řeší problematiku firem s určitými nestandardnostmi uvnitř společnosti. To jsou např. procesy, ekonomická a provozní problematika, operations. Vně společnosti jsou to pak především oblasti nákupní problematiky, obchodní a aftersales, poprodejní servis a další. V mnoha případech se jedná už o krizový stav. Zde nastupuje a působí jako krizový manager, zvláště s ohledem na ekonomiku společnosti. Zabývá se specializací komplexity a vazby nákupu a logistiky. Jako jeden z prvních v ČR se aktivně podílel na vývoji systematiky reverzní logistiky (RMA, zpětné toky zboží, odpisy, likvidace) u e-commerce a retail společností. Celý interní obchodně/nákupní model zpracovává v celkovém kontextu s logistikou, reverzní logistikou a poprodejním servisem, s pohledem a vstupem do podnikových financí až po P&L a výslednou Ebitdu. Výrazně pracuje s nápočty a tvorbou modelových situací při změnových procesech ve společnosti a jejich dopadech na jednotlivé departmenty a celkové výsledky společnosti. Jaroslav Skoták má více jak 20 let kontinuální praxe na pozicích obchodních ředitelů, ředitelů nákupu a ředitelů společností, včetně start-upů a exit výstupů s propojeností na due diligence společností a jejich jednotlivých samostatně analyzovaných departmentů.

  • Martin Haluzík

    Martin
    Haluzík

    "Bez měřitelných cílů výsledky nepřicházejí, uspokojení najdeme v operativě." "Můžeme se s konkurencí předhánět o korunu levnější cenou nebo budovat Brand = odlišit se. Přijít na to, proč by si zákazník měl koupit právě Náš produkt nebo službu." Martin Haluzík je Interim Manažer a konzultant, který se umí rychle zorientovat v problematice firmy. Připravit strategický plán, jak zlepšit výkonost firmy a zvýšit pozici na trhu. Specializuje se na proměnu - restrukturalizaci v marketinkově řízenou firmu, zavádění nových produktových řad a startup. Proč vlastně marketinkově řízenou firmu, respektive firmu řízenou zákazníkem? Základem každé firmy je vytvoření krycího příspěvku. K tomu potřebujeme určitý počet stálých, loajálních a platících zákazníků. Je efektivnější zákazníky získávat řízeně, než způsobem pokus omyl nebo náhodou, protože jsme měli štěstí…

  • Tomáš Rybička
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    Tomáš
    Rybička

    “Jsem přesvědčený, že mezi tři nejdůležitější vlastnosti finančního manažera patří zdravý selský rozum, rychlý úsudek a schopnost dělat věci jednoduše." Tomáš Rybička je konzultant a certifikovaný Interim Manažer specializující se na oblast řízení výkonnosti a rizika firmy, řízení financí, controlling a interní kontroly. V minulosti pracoval dlouhou řadu let v controllingu ve společnostech Philip Morris, T-Mobile a Pfizer. Ve společnosti Xerox působil v oblasti řízení interních kontrol, controller (accounting) a posléze jako finanční ředitel pro Českou a Slovenskou republiku. Mimo jiné se již více než 10 let věnuje vedením odborných seminářů a inhouse workshopům týkajících se zavádění Best Practices v oblasti Financí a řízení a zvyšování výkonnosti. Mluví plynně anglicky, vystudoval VŠE a ACCA a je certifikovaný na Lean Six Sigma..

  • René Skýpala
    Certifikovaný interim manažer CAIM

    René
    Skýpala

    René Skýpala je interim manažer, správce majetku a konzultant specializující se na oblast krizového řízení, restrukturalizačního poradenství, procesního řízení, nákupu, projektového managementu, rozvoje obchodu a revize vnitropodnikových procesů a správy majetku. V minulosti pracoval jako ředitel logistiky a nákupu, procesní auditor, projektový manažer, manažer obchodu a podnikový právník. V současnosti je majitelem vlastní společnosti ZNÁME ŘEŠENÍ s.r.o., která nabízí služby v oblasti krizového interim managementu, auditování procesů, správy pozůstalosti a výkonu závěti, likvidace, insolvence a restrukturalizace obchodních společností a družstev a odborných jazykových překladů. Mezi jeho referenční zákazníky se řadí firmy působící v oblastech automobilového průmyslu, zejména se zaměřením na zpracování a povrchové úpravy plastů, dále strojírenství, pivovarnictví a gastronomie, facility, železničního a zbrojního průmyslu a výroby a distribuce zdravotnických pomůcek.

  • Jan Zdražil

    Jan
    Zdražil

    Jan Zdražil působí jako zkušený interim a krizový manažer napříč Českou republikou a Slovenskem. Současně je jmenovaným soudním znalcem v oboru ekonomika, se zaměřením na management a řízení podniků. Jeho profesní zaměření se soustředí především na řešení náročných situací ve firmách a jejich restrukturalizaci a změnové řízení. O vysoké úrovni jeho kvalifikace v oblasti krizového řízení svědčí i skutečnost, že je jedním z pouhých čtyř soudních znalců v České republice s oprávněním pro posuzování krizového řízení podniků nacházejících se v obtížích. Toto propojení praktických manažerských dovedností a znalecké expertízy mu umožňuje komplexně nahlížet na fungování a potřeby podniků v různých fázích jejich vývoje a napříč odvětvími.