Kamil Vaniš klientům poskytuje služby v oblasti managerského poradenství se zaměřením na transformace a M&A. V rámci multidisciplinárních projektů se věnuje finančnímu řízení, controllingu a strategickému obchodním rozvoji. Disponuje zkušenostmi z různých sektorů: strojírenství, stavebnictví, automotive, nemovitosti, zpracovatelský průmysl a retail. Kromě managerského poradenství Kamil působil jako Manager mezinárodního dodavatelského řetězce, interim obchodní ředitel a také jako finanční ředitel a místopředseda představenstva ve strojírenství.
Jan Žák je nezávislý konzultant a interim/krizový/projektový manažer specializující se na oblasti výroby, supply chainu a řízení implementace ERP systémů. V minulosti pracoval jako konzultant pro Accenture, výrobní a logistický ředitel pro Danone ČR a SK, regionální výrobní a logistický ředitel pro Schreiberfoods Europe. Své zkušenosti uplatnil úspěšně na mnoha projektech nejen v ČR, ale i v dalších zemích (Ma+darsko, Nizozemí, Portugalsko, Španělsko, Slovensko, Bulharsko). V současnosti je majitelem poradenské společnosti Management Consulting PHS, s.r.o. a specializuje se na komplexní změnové projekty velkých firem, krizové a projektové řízení, typicky na pozicích jako interim generální nebo výrobní ředitel, případně projekt manažer. Díky svým zkušenostem z IT, výroby a logistiky, znalostem z financí a analytickým schopnostem je schopen velmi rychle se zorientovat v náročném a složitém prostředí, určit priority a rychle realizovat potřebné změny.
Viliam Švehla je nezávislý odborník na logistiku a Supply Chain se zkušenostmi s řízením mezinárodního toku zboží a logistických procesů podle metodiky APICS, jakož i implementací rozsáhlých logistických projektů a nastavováním Supply Chain strategie v zahraničí (Nizozemí, Belgie, Velká Británie, Německo, Polsko, Itálie) i v České republice. Díky předchozímu sales a business development backgroundu a vice jak 20-leté praxi na manažerských pozicích Viliam rozumí komplexnosti zámérů a projektů, zejména návaznostem mezi operační a obchodní částí projektů a souvisejících priorít. Kromě aktivít v interim managementu a poradenství působí i jako přednášející lektor v MBA programech a na firemních workshopech. V předešlých pozicích Viliam působil v nadnárodních společnostech (logistický manažer pro Evropu ve společnosti Spin Master, obchodní ředitel v logistické skupině Nagel Group, obchodní manažer v Perfetti Van Melle).
V roce 1999 byl Radek Řechka u zrodu Vysoké školy manažerské informatiky, ekonomiky a práva, kde pak 15 let působil na pozici ředitele a kvestora. Měl na starost kompletní strategii a vedení této instituce. Během jejího vedení provedl několik akvizic jiných vysokých školy. V roce 2015 školu se svými kolegy prodali investiční společnosti Prosperita za více než 10-ti násobek původního základního kapitálu. Poté se přesunul do sektoru veřejné správy a působil jako vedoucí úřadu. V tomto období se zaměřil hlavně na prosazování e-Governmentu a elektronizaci procesů ve veřejné správě, díky čemuž získal i oceněné „Osobnost eGovernmentu“ v roce 2018. Hlavním interim projektem v této době pak byla účast na analýze procesů a návrhů opatření organizace a řízení vybraných rektorátních celoškolských pracovišť Mendelovy univerzity v Brně. V současné době působí jako náměstek pro ekonomiku a provoz v Oblastní nemocnici Příbram. Jako hlavní cíl si v této funkci dal nastavení ekonomických procesů tak, aby i socialistický systém našeho veřejného zdravotnictví mohl ekonomicky přežít v okolním kapitalistickém prostředí. Má zkušenosti s firemní strategií, procesním a projektovým řízením a hlavně s komunikací s lidmi. Realizuje konkrétní projekty akvizic a fúzí. Vyznává agilní a holistický přístup řízení.
JSME NA ČÍSLA, ZLEPŠÍME TA VAŠE!
Firmy
BDO Group s.r.o. prostřednictvím zástupce Kamila Vaniše poskytuje svým klientům služby v oblasti managerského poradenství se zaměřením na transformace a M&A. V rámci multidisciplinárních projektů se věnuje finančnímu řízení, controllingu a strategickému obchodním rozvoji. Disponuje zkušenostmi z různých sektorů: strojírenství, stavebnictví, automotive, nemovitosti, zpracovatelský průmysl a retail. Kromě managerského poradenství Kamil působil jako Manager mezinárodního dodavatelského řetězce, interim obchodní ředitel a také jako finanční ředitel a místopředseda představenstva ve strojírenství.
Hynek Sochor je zakladatelem investičního akcelerátoru Soulmates Ventures pro projekty, které mají za cíl podpořit trvale udržitelný rozvoj. Hynek má dlouholeté zkušenosti se strategickým a operativním řízením společností včetně budování a péče o silné značky jako např. MasterCard, Škoda Auto, Puma, Ikea a další. Působil v roli CEO, jednatele, spoluzakladatele, CMO nebo řídícího interim manažera v oblasti marketingu, kde má na kontě více než 550 úspěšných projektů a 200 klientů. Díky odvážným projektům a osobním zkušenostem, dokáže Hynek přinést komplexní pohled na všechny oblasti a úskalí budování a řízení firem. Potrpí si na kvalitu, transparentnost a udržování dlouhodobých obchodních a pracovních vazeb. Do spolupráce přináší strategické myšlení, empatii, bohaté zkušenosti a schopnost vidět věci z nadhledu.„Hynek je velice zkušený profesionál s velkým rozhledem. Je nejen velice zodpovědný a pečlivý, ale zároveň dokáže velmi lidsky jednat s klienty i spolupracovníky. Spolupráce s Hynkem je prostě velice příjemná a efektivní.“
Jiří Schneller a v posledních více než dvaceti letech působil ve výkonných a vrcholových pozicích převážně zahraničních společností v oblasti výroby a prodeje rychloobrátkového zboží a financí. Jeho specializací je zejména strategické, obchodní a finanční řízení firem, krizový management, restrukturalizace a reorganizace, řízení změn, změna a budování firemní kultury, start-up a M&A. Jiří Schneller je léty prověřený úspěšný vrcholový manažer, který by buď rozjel či řídil celou firmu, případně zodpovídal za oblasti strategického řízení, či prodeje B2B či B2C a marketingu, za řízení klíčových projektů, zajistil otevření a vybudování nového businessu nebo pomohl firmu restrukturalizovat včetně řízení nákladů, změnit či nasměrovat její kulturu, motivovat a vést tým k plnění obchodních a finančních cílů, zefektivnit a standardizovat interní procesy, případně zajistil prodej nebo fůzi společnosti. Je jediným společníkem a jednatelem společnosti Schneller Consulting, s.r.o., IČ 07858264. Reference a konkrétní projekty lze poskytnout na vyžádání. Typ interim managementu: Krizový Substituční Rozvojový
O mně a co mohu nabídnout: Zkušenosti s navrhováním a zdokonalováním výrobních technologií. Jako IM a konzultační partner se specializuji na optimalizaci procesů a strategií ve výrobním průmyslu. Moje vášeň pro inovace a přístup k práci s lidmi přináší mým partnerům nejen vysoké zisky, ale také konkurenční náskok. Co o sobě říkám: Soustavné vzdělávání je na mém každodenním pořádku a nové příležitosti beru jako výzvy a součást života. Je nutné se umět opřít o pracovní tým a společně nastavovat zrcadlo našim klientům, tedy soustavně pracovat na požadavcích aktuálního trhu a snažit se být o krok napřed. Spolupracuji s dalšími předními specialisty napříč obory a poskytuji ucelené a projektové poradenství. Jsem zvyklý doručovat službu / produkt / proces na klíč, dotažený do konce.
„Jste skutečně připraveni zgruntu změnit Vaši firemní strategii a procesy, aby se Vaše firma mohla i dále úspěšně rozvíjet?“ - Specializuji se také na reporting udržitelnosti ESG a snižování uhlíkové stopy!
Marek Smolík je zástupce společnosti Narosel SE
Martin Svoboda působil v mnoha oborech od stavebnictví, softwarových služeb, zkušebnictví až po vodárenství. Pohyboval se převážně na manažerských pozicích jako finanční ředitel, ale uplatnil se i na pozicích ve statutárních orgánech akciové společnosti. Byl vlastníkem stavební společnosti i projektovým manažerem pro nasazení ERP systémů ve velkých společnostech. Stěžejními oblastmi jeho zájmů jsou finance, podnikové strategie, podnikové procesy a informační systémy (ERP). Je schopen se podílet na vedení lidí, výběrů a motivování pracovníků a nastavování procesů ve firmách. Jeho historickou zálibou bylo programování, a proto je i dnes schopen se rychle seznámit s moderními informačními nástroji, novinkami počítačových technologií a využít je ke své činnosti a pro své zákazníky. Jeho dlouholetá praxe jej naučila, že stěžejním podporovatelem úspěchu je kvalitní spolupráce, a proto propojuje činnosti své firmy Asetrim s.r.o. s Českou asociací interim managementu a dalšími společnostmi a inspirativními odborníky.
Tomáš Krýsl je nezávislý konzultant, projektový a změnový interim manažer, s profesními zkušenostmi jak z nadnárodních korporací, tak z vlastní poradenské praxe.
Od roku 1994 řídil Martin Belza řadu strojírenských a engineeringových firem z pozice výkonného či generálního ředitele, reportujícího přímo vlastníkům. Většina projektů zahájena jako krizový, nebo změnový management s postupným přechodem k růstu, rozvoji, případně prodeji firmy strategickému investorovi. Řešení řady krizových situací (povodeň, nepřátelská změna akcionáře, COVID,...). Ve firmách v pozicích zaměstnance, statutárního orgánu, spoluvlastníka, od ledna 2024 nezávislý Interim manager jako OSVČ.
Stanislav Hájek má zkušenosti s řízením dynamického růstu, reorganizací neefektivních procesů, integrací akvizic a transformací zastaralých postupů. Zaměřoval se také na digitální transformace a standardizace procesů pro dosažení efektivnějších metod řízení v komplexně členěných organizacích. Se svými kořeny v auditu je orientovaný na analýzy dat a porozumění problému přes identifikaci kořenových příčin. V minulosti působil ve statutárních orgánech výrobních a obchodních společností skupiny Smiths Group v České republice i dalších evropských zemích. Rovněž má zkušenosti z neziskového sektoru s finančním řízením a účetnictvím neziskových organizací. Spolupracuje s Controller Institut na vzdělávacích akcích v oblasti finančního řízení a optimalizace procesů.
David Kozel je nezávislý konzultant a Interim Manažer specializující se naposkytování poradenských a manažerských služeb, a to zejména v provozní a exekutivní oblasti strojírenských výrobních firem. V minulosti pracoval jako výkonný ředitel, provozní ředitel, výrobní ředitel a technický manažer. V současnosti je majitelem vlastní poradenské společnosti General Five s.r.o.
Zprostředkovatelé interim managementu
Společnost AJKA–SOLUTION s.r.o. je konzultační a technologická společnost zaměřující se primárně na oblast interim managementu, konzultací, auditů a odborných školení a implementaci nástrojů Průmyslu 4.0 (AR brýle, monitoring výroby/Smart factory).
Člen výboru
František Perdok, MBA je nezávislý konzultant, interim a krizový manažer zejména ve stavebnictví a strojírenství, působí na pozicích výkonný ředitel, controlling a manažer změn. Je specialista na oblast nákladového controllingu ve výrobních společnostech. Zároveň se orientuje na potřeby změn a implementací SW s aktivní rolí ve vyšším managementu. V minulosti pracoval jako ekonom a controller ve stavební a strojírenské společnosti. V současnosti je majitelem vlastní obchodně - poradenské společnosti PER PSA, s.r.o.
Petr Karásek působí jako nezávislý interim manažer a konzultant zaměřený na oblast restrukturalizací a krizového řízení zejména výrobních společností, je člen mezinárodní Tournaround Management Association a zastupuje CAIM ve Svazu automobilového průmyslu ČR. Petr Karásek byl v letech 2016 – 2022 jmenován členem Rady vlády Ministerstva dopravy České republiky. V předešlých pozicích působil jako vrcholový manažer např. při restrukturalizacích společností TATRA TRUCKS, ŠKODA Transportation, DISA Industries, KORD Group, ESSA Czech, AWELD, MICo Group či Jablonex Group nebo jako klíčový partner a specialista při dalších zhruba 15 projektech. Předtím působil dlouhodobě ve společnosti KAROSA IVECO, mj. jako konstruktér, obchodní ředitel, člen představenstva a člen širšího vedení nadnárodní skupiny Irisbus – Renault V.I.
“Jsem přesvědčený, že mezi tři nejdůležitější vlastnosti finančního manažera patří zdravý selský rozum, rychlý úsudek a schopnost dělat věci jednoduše." Tomáš Rybička je konzultant a certifikovaný Interim Manažer specializující se na oblast řízení výkonnosti a rizika firmy, řízení financí, controlling a interní kontroly. V minulosti pracoval dlouhou řadu let v controllingu ve společnostech Philip Morris, T-Mobile a Pfizer. Ve společnosti Xerox působil v oblasti řízení interních kontrol, controller (accounting) a posléze jako finanční ředitel pro Českou a Slovenskou republiku. Mimo jiné se již více než 10 let věnuje vedením odborných seminářů a inhouse workshopům týkajících se zavádění Best Practices v oblasti Financí a řízení a zvyšování výkonnosti. Mluví plynně anglicky, vystudoval VŠE a ACCA a je certifikovaný na Lean Six Sigma..
Luděk Čermák je interim manažer specializující se na oblast řízení firem a corporate performance. Dále se zaměřuje na „Task Force“ ve výrobě a automobilovém průmyslu.
Simon Palupčík je zkušený profesionál s více než 20 lety praxe v oblasti řízení projektů a obchodní strategie. Jeho odborné znalosti zahrnují různá odvětví, včetně energetiky, chemie, petrochemie, stavebnictví a automobilového průmyslu.