Log in

Membership base

Martin Haluzík

Martin Haluzík

Člen

Languages: angličtina

Location for work deployment: ČR

 

 

 

Functions in the association: Member

Member from 01.01.2018:

Specializations

  • Business development, Coaching, mentoring, Executive management of companies and corporate divisions, Mergers and Acquisitions, Crisis management, restructuring, Marketing management, Sales and sales management, Process management including optimization, Project Management, Operational management of companies including relocations, Risk Management, Strategic management including strategy development and impleme, Change management, corporate transformation

Scope

  • Pharmaceutical industry, Wholesale, retail and FMCG, Production and industry, Education

 

 

 

  • 2019 – dosud Výkonný ředitel JPS s.r.o., distributor pro stomatologické ordinace, interim manager
    Pod mým vedením se výrazně zvyšuje ziskovost společnosti. Postupné kroky:
    - kompletní restrukturalizace společnosti
    - stanovení vize a corporate identity společnosti
    - stanovení dlouhodobých a krátkodobých cílů společnosti a jednotlivých středisek
    - stanovení a vyhodnocení obchodního plánu včetně řízení odchylek
    - nastavení procesů ve společnosti, delegování pravomocí, řízení pomocí KPI, personalistika
    - koučink managementu společnosti
    - implementace informačního systému a business inteligence
  • 2018 Řízení menších projektů, interim manager
    Pod mým vedením se výrazně zvyšuje ziskovost společnosti. Postupné kroky:
    - systematické vyhodnocování efektivnosti produktových řad
    - nastavení obchodní, marketinkové strategie a obchodních cílů
    - zavedení produktové řady do řetězců
    - systematické vyhodnocování cílů obchodního týmu a obchodních zástupců
    Svět oken s.r.o., Kasko, Stín kovo s.r.o., konsolidované tržby 2,5 mld Paddock s.r.o., energetické nápoje
  • 2016 – 2018 RenoSteel s.r.o., obchodní/strategický ředitel, Interim Manager
    kompletní revitalizace firmy na marketingově řízenou společnost
    hlavní cíl: růst tržní pozice a ziskovosti
    stanovení vize a corporate identity společnosti
    stanovení dlouhodobých a krátkodobých cílů společnosti a jednotlivých středisek
    stanovení a vyhodnocení obchodního, výrobního plánu včetně řízení odchylek
    nastavení procesů ve společnosti, delegování pravomocí, řízení pomocí KPI, personalistika
    koučink managementu a jednatele společnosti
    implementace informačního systému, business intelligence a controllingu
  • 2013 – 2015 Soufflet Agro a.s., obchodní ředitel
    vedení patnáctičlenného obchodního týmu, který zodpovídal za obrat 3,6 mld. Kč
    příprava a realizace projektu pro růst tržní pozice
    super-user pro zavedení SAP-CRM pro obchodní tým
  • 2011 – 2013 VITAR s.r.o., obchodní ředitel pro farmacii
    meziroční růst tržeb o 12,5 %
    realizace nové marketinkové strategie pro schopnost konkurování nadnárodnímu řetězci, který skokově obsadil 50% trhu
    zavedení nových produktových řad a inovace, posílení tržní pozice stávajících produktů
  • 1998 – 2011 Akvarea s.r.o., ředitel společnosti
    vybudování společnosti a významné tržní pozice
    zavedení nových produktových řad se spontánní známostí až 47 %
    prosazení na trzích: Česko, Slovensko, Maďarsko, Rakousko, Polsko, Ukrajina

Read the managers' posts in our blog

Become a member of our association! Fill out an application...