Zpět

Forum Interim Managementu 4.3., Praha: Setkání Interim Manažerů s Interim Management Providery z Německa a Rakouska

Obsah semináře:

30.7.

Místo konání:

Česká Asociace Interim Managementu si Vás dovoluje pozvat na Forum Interim Managementu, které se koná pod záštitou pana Vladimíra Větrovského, člena CAIM.

Setkání Interim Manažerů s Interim Management Providery z Německa a Rakouska

Interim Management Provider (dále jen IMP) představuje důležitý článek v prodejních kanálech Interim Manažerů (dále jen IM). IMP „dosáhne" na zákazníky, ke kterým by se IM sám nedostal – například kvůli geografické vzdálenosti, protože sám nedokáže kontaktovat tak velké množství zákazníků, ale také proto, že stěží může obchodovat v době, kdy pracuje na nějaké zakázce. A důvodů pro spolupráci je ještě mnohem více.

IMP zpravidla mají velmi dobrou znalost o zákazníkově podnikání (Industry) a mohou mu být partnerem. Proto mají nezřídka týmy odborníků v dané oblasti, kteří se rekrutují ze zkušených profesionálů. Na rozdíl od personální agentury, IMP chápe zákazníkův problém a hledá pro něj řešení. Nehledá jen „hlavu". Zakázky neinzeruje, ale hledá kandidáty mezi jemu již známými IM, jejichž databázi (pool) si sám udržuje a do které zařazuje nové kandidáty teprve po seznámení se s jejich nabídkou (zpravidla je vyžadováno osobní seznámení).

Na setkání se představí:

AC Aplhamanagement se sídlem ve Wiesbadenu, Německo, reprezentovaný Společníkem a Výkonným ředitelem panem Bodo Blankem. AC Alphamanagement datuje počátky poskytování svých služeb Interim Managementu do roku 1979. Více viz www.alphamanagement.eu

P+P Interim Management se sídlem ve Vídni, Rakousko, reprezentovaný Společníkem a Výkonným ředitelem panem Walterem Pfallerem. Více nawww.pp-interimmanagement.at

Vladimír Větrovský, organizace a moderování akce

Prezentace proběhnou v Angličtině nebo Němčině, diskutovat a jednat lze v obou zmíněných jazycích.

Program jednání:

  • Přivítací přípitek
  • Úvod: Vladimír Větrovský - Interim Management v ČR a na Slovensku a potenciál spolupráce ČR+SR s Německem a Rakouskem.
    • Stručné uvedení výsledků průzkumů v DACH z pohledu IM.
    • Příležitosti pro české podniky a stát ve spolupráci s IM ze zemí DACH
  • Hlavní referáty: Bodo Blanke a Walter Pfaller
    • Představení společnosti (AC Alpha, P+P Interim Management)
    • Jak vypadá trh IM v regionu DACH (Německo, Rakousko a Švýcarsko)
    • Prognózy vývoje trhu IM v ČR a SR v dalších letech
    • Příležitosti pro české a slovenské IM v práci pro české a slovenské pobočky
    • Nabídka spolupráce českých a slovenských IM s rakouskými a německými IM
  • Diskuse
  • Po diskusi se přemístíme do baru hotelu a budou pokračovat neformální diskuse mezi všemi účastníky.

Individuální schůzky se zúčastněnými IMP

Vladimír Větrovský jako administrátor setkání Vám pomůže naplánovat individuální schůzku s jedním nebo oběma IMP.

Čas vyhrazený na tyto schůzky je úterý 4.3. mezi 8:30 a 17:30 s přestávkou na oběd 12:00-13:00 a středa 5.3. mezi 8:30 a 14:30, opět s přestávkou na oběd. Pokyny k rezervaci setkání viz níže.

Kdy a kde?

Termín: úterý 4.3.2014 od 19:00 (registrace od 18:30)

Místo: Hotel Jurys Inn, Sokolovská 11, 186 00 Praha 8, Czech Republic

Registrace: Pro registraci na tuto akci laskavě vyplňte registrační formulář - ke stažení zde a pošlete jej na adresu info@vetrovsky.com. Hvězdičkou označené údaje jsou povinné pro všechny účastníky.

Pokud požadujete vystavení faktury na firmu, vyplňte laskavě i ostatní údaje.

Po přijetí registrace Vám bude vystavena zálohová faktura.

Účastnický poplatek byl stanoven na: * 543,- Kč (včetně DPH), pokud platíte z území ČR nebo * 29,50 EUR (včetně DPH) pokud platíte mimo území ČR.

Po přijetí úhrady zálohové faktury Vám bude registrace potvrzena a emailem odeslána finální faktura. Na setkání pro Vás bude připravena faktura v papírové podobě.

Plánování schůzek s providery:

Pro vyžádání termínu schůzky na téma vzájemné spolupráce použijte laskavě registrační formulář (viz výše) a spolu s registrací zašlete na adresuinfo@vetrovsky.com.

o Aby bylo Vaše jednání s providerem efektivní a aby se Vám věnoval správný odborník, nezapomeňte ve formuláři uvést, do kterých odvětví své služby nabízíte („Industries") a jaký typ či úroveň managementu nabízíte („Functional areas").

Rovněž je praktické předem zaslat krátký životopis, či lépe profil, nebo jej alespoň mít s sebou na schůzce. Zpravidla je lépe vnímána specializace, než zprávy typu „mohu dělat všechno".

Termín Vám bude předběžně zablokován po přijetí žádosti o schůzku.

Termín Vám bude potvrzen po přijetí úhrady účastnického poplatku.