Členská základna

Jindřich Ježek

Jindřich Ježek

Člen

Fyzická osoba

Jazyky: čeština, angličtina

Lokalita pro pracovní nasazení:

 

 

 

Funkce ve sdružení: Člen

Člen od 10.11.2022:

Specializace

  • Exekutivní řízení firem a firemních divizí, Informační technologie a systémy, Krizový management, restrukturalizace, Logistika a zásobování, Plánování (kapacitní, dílenské; průchod zakázek firmou), Procesní management včetně optimalizace, Projektový management, Provozní řízení podniků včetně relokací, Řízení výroby a souvisejících procesů, nákladový reporting, Strategické řízení včetně tvorby a implementace strategií, Supply chain management, Změnový management, firemní transformace

Obor

  • Velkoobchod, maloobchod a FMCG

 

 

 

Klíčové kompetence:

Sektor: Maloobchod (včetně Franšízových prodejen) a FMCG

Zastávané pozice: Generální ředitel (CEO), Marketing, Prodej

Vybraná profesní historie:

Ppm factum a.s. – Generální ředitel (2024 – dosud), 2500 podřízených,

- Odpovědnost za zvýšení zisku společnosti

Madami (ovocné koncentráty pro HORECA&Retail) – Generální ředitel (2020 – 2023), 50 podřízených

- Práce na růstových strategiích a hledání úspor u ztrátové společnosti a její přeměnu na ziskovou firmu.

- Rozvoj nového prodejního týmu včetně motivačního odměňovacího programu.

PK Solvent (drogerie TETA) – Marketingový/Trade marketingový manažer (2012 – 2016)

- Klíčový úspěch: Úspěšný tvorba a rozvoj celého konceptu nového franšízového maloobchodního řetězce TOP Drogerie v letech 2015-2016

SC Johnson (drogerie) – Marketingový/Trade marketingový ředitel (2009 – 2011)

- Klíčový úspěch: Nejlepší uvedení nového produktu v historii společnosti v kategorii toaletních výrobků (Duck Fresh disc – 5 SKU) v roce 2009. Uvedení dosáhlo vyšších prodejů v CZ/SK než v Polsku a Maďarsku dohromady.

MS Composit USA (distribuce modelů letadel) – Generální ředitel (2006 – 2008) (trvalý pobyt v USA)

- Klíčové úspěchy: Úspěšný rozvoj firmy v USA "na zelené louce", která dosáhla tržeb ve výši 1 milionu USD a čisté marže 8% ve třetím roce od založení.

Muller Molkerei (mléčné výrobky) – CEO (2003 – 2005)

- Budování vlastní distribuce a  zodpovědnost za růst obratu a zisku produktů Muller.

Kraft Foods – 1996 – 2003

    - Senior Brand Manager Milka

    - Marketingový manažer Kraft Foods Headquarters (ve Vídni)

  • - Cílem bylo úspěšné uvedení zcela nové potravinové kategorie ve střední Evropě (CZ, SK, HU, PL).
  • - Úkolem bylo definovat koncept produktu, cenu, velikost balení, sortiment, vyvinout mediální podporu (TV reklama) a nastavit distribuční strategie.

    - Senior Brand Mng Milka, Forte&3-BIT, Soluble Coffee

Přečtěte si příspěvky manažerů v našem blogu

Staňte se členem našeho spolku!
 Vyplňte žádost...