Martin Svoboda (ČEKATEL)

Základní informace

  • Člen od: 18.04.2024
  • E-mail: svoboda@asetrim.cz
  • Linkedin: Martin Svoboda
  • Telefonní číslo: +420 603 289 404

Martin Svoboda působil v mnoha oborech od stavebnictví, softwarových služeb, zkušebnictví až po vodárenství. Pohyboval se převážně na manažerských pozicích jako finanční ředitel, ale uplatnil se i na pozicích ve statutárních orgánech akciové společnosti. Byl vlastníkem stavební společnosti i projektovým manažerem pro nasazení ERP systémů ve velkých společnostech.

Stěžejními oblastmi jeho zájmů jsou finance, podnikové strategie, podnikové procesy a informační systémy (ERP). Je schopen se podílet na vedení lidí, výběrů a motivování pracovníků a nastavování procesů ve firmách. Jeho historickou zálibou bylo programování, a proto je i dnes schopen se rychle seznámit s moderními informačními nástroji, novinkami počítačových technologií a využít je ke své činnosti a pro své zákazníky. Jeho dlouholetá praxe jej naučila, že stěžejním podporovatelem úspěchu je kvalitní spolupráce, a proto propojuje činnosti své firmy Asetrim s.r.o. s Českou asociací interim managementu a dalšími společnostmi a inspirativními odborníky.

 

Specializace

  • Audity a analýzy, Business development, Exekutivní řízení firem a firemních divizí, Finance, kontroling a reporting, Finance, daně, Finance, financování, Finance, risk management, Finance, účetnictví, konsolidace, Hledání úspor, Informační technologie a systémy, Optimalizace procesů, Personalistika, řízení lidských zdrojů, HR, Podpora při fúzích a akvizicích, Procesní management, Projektový management, Restrukturalizace a transformace, Revitalizace firem a jejich divizí, Strategické plánování, Strategické řízení a rozvoj firem, Tvorba strategií včetně implementace, Změna a budování firemní kultury, Změnový management, Zvyšování efektivity a výkonnosti firem

Působení v oborech

  • Poradenství a konzultace, Informační a komunikační technologie, robotizace, Reality, Služby (jinde neuvedené), Start up, Statní a veřejná správa, Stavebnictví a reality, Strojírenství, Školství a vzdělávání, Vodohospodářství

Pracovní zkušenosti a vybrané realizované projekty

TÜV NORD • Analýza zakázkové evidence a návrhů na zlepšení

1stCall • Manažerská podpora a koordinace řízení technické podpory zákazníků

VODA Želivka • Zmapování firemních procesů a vedení implementace ERP systému • Zpracování a nové nastavení strategie skupiny 4 firem • Zpracování manažerského výkaznictví • Administrativní a organizační zajištění průběhu valných hromad

Želivská provozní • Zmapování firemních procesů a vedení implementace ERP systému • Podpora a zpracování informačního systému a výkaznictví procesu výroby vody • Zpracování manažerského výkaznictví • Vytvoření zcela nového ekonomického oddělení a spolupráce na zprovoznění zcela nově založené společnosti • Administrativní a organizační zajištění průběhu valných hromad

Technický a zkušební ústav stavební • Zmapování firemních procesů, zajištění výběrového řízení a vedení implementace nového ERP systému • Zpracování manažerského výkaznictví včetně řízení financí a pohledávek • Koordinace nákupu nové společnosti Qualiform do skupiny TZUS Group • Administrativní a organizační zajištění průběhu valných hromad

PAVUS • Zmapování firemních procesů a vedení implementace ERP systému • Zpracování manažerského výkaznictví • Spolupráce na změně řízení společnosti po odkupu majoritního balíku akcií novým vlastníkem • Zajištění odkupu akcií minoritních vlastníků • Administrativní a organizační zajištění průběhu valných hromad

STROM Centrum • Zmapování firemních procesů a řízení implementace ERP systému

Ředitelství silnic a dálnic • Vývoj nového modulu smluv ERP systému včetně implementace