Iva Hovadová

Základní informace

  • Funkce ve sdružení: Člen výboru
  • Člen od: 10.01.2017
  • E-mail: iva.hovadova@seznam.cz
  • Linkedin: Iva Hovadová
  • Telefonní číslo: +420 606 611 660
  • Jazyky: anglický, ruský

 

Iva Hovadová je nezávislý konzultant a certifikovaný interim manažer specializující se na krizové a změnové řízení, restrukturalizace firem, optimalizace firemních procesů,  revitalizace a vedení společností, na oblast rozvoje obchodu, poprodejních služeb a komplexního zákaznického servisu.

Specializace:

  • Krizový management
  • Projektový a změnový management
  • Analýza aktuálního stavu společností, návrhy nové strategie a její implementace
  • Návrhy na řešení problémových oblastí společností
  • Zvyšování efektivity a činností
  • Řízení a vedení
  • Budování, restrukturalizace a management služeb – péče o zákazníka, servisní činnost, obchodní činnost, dokumentace, školení, marketingová činnost, systém a řízení obchodní/servisní sítě 

Funkční specializace

  • Krizový management a řízení změn
  • Řízení firem a projektový management
  • Obchod, služby, marketing
  • Řízení firem

Působení v oborech

  • Strojírenství
  • Automotive
  • Doprava, dopravní technika
  • Zákaznické služby, poprodejní služby

Pracovní zkušenosti a vybrané realizované projekty

2013 – 2016 | TATRA TRUCKS a.s., Ředitelka prodejních služeb

  • Řízení divize služeb v době restrukturalizace
  • Vybudování poprodejních služeb, vybudování a řízení obchodní/servisní sítě v celosvětové působnosti
  • Řízení poprodejních služeb – odbor prodeje ND, odbor zákaznického servisu, odbor interního servisu, odbor dokumentace a školení
  • Zodpovědnost za stanovení obchodní a cenové politiky, za nastavení a řízení poprodejních služeb vč. lidských zdrojů, za hospodářské výsledky, za tržby z prodeje ND, servisní činnosti a dalších poprodejních aktivit

1990 – 2013 | Karosa a.s., Iveco Czech Republic a.s., Nákup a prodej, manažerské pozice v rámci poprodejních služeb/obchodního úseku

  • Řízení týmů poprodejních služeb 
  • Řízení obchodu ND, marketingu, technické podpory prodeje, kodifikace, databáze atd.
  • Budování a řízení obchodní a servisní sítě – nastavení systému a pravidel pro dealery + servisy, Tvorba a uzavírání dealerských a servisních smluv
  • Stanovení a řízení obchodní + cenové politiky
  • Stanovení politiky rozvoje
  • Zavádění nových systémů řízení a práce dle modelů zahraničních holdingových partnerů

xxxx – xxxx | ESSA CZECH – interim obchodně-technická ředitelka

  • Řízení týmů obchodního a technického úseku ve fázi před vyhlášením insolvence i v době insolvence
  • Nastavení systému práce, obchodní a cenové politiky, změny a přejednání obchodních vztahů, významné zvýšení ekonomické efektivity a nastavení systému logistiky bez pozastavení výroby a zpoždění dodávek zákazníkům v systému „JUST in TIME“

 

xxxx – xxxx | PARS KOMPONENTY

  • Analýza společnosti, strategie, akční plán
  • Nastavení systému a vybudování zákaznických služeb

 

xxxx – xxxx | KAR – ADIP, KAR-mobil

  • Analýza společnosti,
  • Návrhy systému ke zlepšení výkonnosti společnosti a využití synergie jednotlivých společností ve skupině