O asociaci CAIM
CAIM je odborná platforma pro setkávání se s profesními kolegy, potenciálními klienty, zprostředkovateli interim managementu i dalšími zajímavými lidmi z business komunity. CAIM pomáhá zvyšovat viditelnost na trhu interim managementu. CAIM slouží jako první informační zdroj zájemců o vyhledání interim manažera.
Jak Interim Manažer pracuje? Zde si můžete přečíst patnáct nejdůležitějších kroků IM při sjednávání smlouvy.
Poslání asociace
- Sdružit interim manažery, zprostředkovatele v oblasti interim managementu a osoby, které interim management využívají a zajímají se o něj, v rámci celé České republiky.
- Rozvíjet informovanost a zvyšovat povědomí o interim managementu v českém kontextu i o aktivitách sdružených členů.
- Působit jako nositel know-how interim managementu a šířit osvětu o jeho výhodách a možnostech.
- Identifikovat aplikace interim managementu v praxi.
- Standardizovat úroveň interim managementu a služeb v této oblasti.
Rok 2020 - 10 LET VÝROČÍ OD ZALOŽENÍ CAIM
- Vytvořili jsme výroční ALMANACH CAIM 2010-2020
Priority výboru pro rok 2023
- Čtěte ZDE
Program adaptace nových členů - MINI dotazník
- Čtěte ZDE